Praca Konsultant asysty technicznej (2nd line support) Kraków, małopolskie

Praca Konsultant asysty technicznej (2nd line support) Kraków, małopolskie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Konsultant asysty technicznej (2nd line support)

Miejsce: Kraków, małopolskie

Nr ref. SE/U

Opis stanowiska

  • Analiza i rozwiązywanie błędów w oprogramowaniu zgłaszanych przez klienta (w tym telefoniczna komunikacja w celu wyjaśnienia problemu)
  • Reagowanie na zdarzenia wykryte przez system automatycznego monitoringu utrzymywanych platform
  • Ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (3-cia linia wsparcia - R&D)
  • Weryfikacja stanu aplikacji na środowiskach produkcyjnych (daily health-check)
  • Instalacja aplikacji w postaci pełnego release'u lub pojedynczych poprawek
  • Korekta danych w bazie danych aplikacji poprzez skrypty SQL
  • Udział w pracach zespołu DevOps

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: teleinformatyka, telekomunikacja, informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne do wymienionych
  • Doświadczenie w pracy w zespole świadczącym usługi wsparcia klienta IT lub w zespole inżynierów systemowych
  • Znajomość środowiska Linux (komendy, administracja)
  • Podstawowa znajomość SQL
  • Podstawowa wiedza dotycząca zagadnień związanych z sieciami komputerowymi
  • Podstawowa wiedza na temat działania aplikacji webowych w modelu klient-server
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Otwartość, komunikatywność, chęć nauki i rozwoju, umiejętność pracy w zespole

Oferujemy

  • Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje w obszarze administracji systemów IT
  • Praca w zespole ekspertów, kontakt z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami IT
  • Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji dopasowany do Twoich potrzeb rozwojowych
  • Brak dress code’u
  • Kameralne pokoje, aneksy kuchenne z kawą i herbatą
  • Bezpośrednio na naszym kampusie w Krakowie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka, udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking

Komentarze (0)