Dodaj do ulubionych

MARKETING CYFROWY studia - kierunek studiów

Studia na kierunku marketing cyfrowy to studia licencjackie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3 lata (studia I stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata).

Studia możesz podjąć w trybie stacjonarnym (dziennym) lub niestacjonarnym (zaocznym, wieczorowym)

JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE?

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

 

szczegółowe wymagania na uczelniach

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK MARKETING CYFROWY

Województwo
Miejscowość
Typ studiów
Tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
typ studiów
tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Bydgoska Szkoła Wyższa

Bydgoska Szkoła Wyższa

Jednostka prowadząca

Marketing cyfrowy stopień: (I), czas trwania: 3 lata
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

MARKETING CYFROWY - zasady rekrutacji

  • Terminy rekrutacji

  • Czas trwania

  • Przedmioty maturalne

  • Limity

  • Progi

Poziom i tryb studiów

Sprawdź w jakim trybie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

MARKETING CYFROWY STUDIA NIESTACJONARNE

MARKETING CYFROWY STUDIA STACJONARNE

Sprawdź jakiego typu znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

MARKETING CYFROWY STUDIA I STOPNIA

Specjalności / ścieżki kształcenia na kierunku marketing cyfrowy

Tryb studiów
Typ studiów
Miasto
Województwo
SORTOWANIE:

Nic nie znaleziono

WIEDZA, KTÓRĄ ZDOBĘDZIESZ, STUDIUJĄC MARKETING CYFROWY:

Czego nauczysz się na kierunku marketing cyfrowy?
Studia ze względu na swój interdyscyplinarny charakter umożliwią Ci zdobycie wiedzy z różnorodnych dziedzin. Jako student tego nowoczesnego kierunku zapoznasz się z zagadnieniami z obszaru marketingu, biznesu, informatyki, a nawet psychologii. Na pierwszym roku dowiesz się więcej o niezwykle złożonej dyscyplinie, jaką jest marketing.
Co więcej, zdobędziesz umiejętności na polu zarządzania strategicznego i przeprowadzania badań marketingowych, które to kompetencje będziesz mógł z powodzeniem wykorzystywać w swoim przyszłym zawodowym życiu.
Kadra akademicka przekaże Ci także informacje o e-businessie i aplikacjach internetowych, które pozwolą Ci zrozumieć zasady działania marketingu cyfrowego i będą odpowiednią podstawą do rozwijania swojej wiedzy w tym temacie.
W toku studiów będziesz miał możliwość gruntownego zapoznania się z różnorodnymi mediami społecznościowymi, takimi jak: Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ i Instagram i ich rolą w biznesie. Dodatkowo nauczysz się projektować strony internetowe w taki sposób, aby były atrakcyjne dla klientów.
Na ostatnim, trzecim roku studiów skupisz się na reklamie i poznasz tajniki wykorzystywania jej w marketingu internetowym. Ponadto rozwiniesz swoje kompetencje komunikacyjne, które są niezbędne do efektywnego budowania długotrwałych relacji z klientami. Niekwestionowaną zaletą tych studiów jest dostęp do specjalistycznego języka angielskiego, z którego zajęcia odbywają się aż przez pięć semestrów.
 
Absolwent powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie takim jak:
  • umiejętności z zakresu marketingu i marketingu internetowego
  • zdolności komunikacyjne
  • projektowanie stron internetowych
  • mechanizm działania mediów społecznościowych
  • podstawy reklamy i PR
  • zawodowy język angielski

Jak wyglądają studia na kierunku marketing cyfrowy?

 

1. Typ i tryb studiów

Kierunek marketing cyfrowy można realizować zarówno w trybie stacjonarnym, jak i niestacjonarnym. W przypadku studiów stacjonarnych zajęcia będą odbywać się od poniedziałku do piątku, co będzie dobrym rozwiązaniem dla osób, które mogą sobie pozwolić na pełne poświęcenie się nauce i zdobywaniu wykształcenia. Jeżeli natomiast zależy Ci na większej swobodzie studiowania to wybierz studia niestacjonarne, na których zajęcia odbywają się w wybrane weekendy semestru.

Program nauczania na powyższych studiach będzie oscylował wokół nauk informatycznych oraz nauk o zarządzaniu.

 

Studia na kierunku markting cyfrowy możemy podzielić na:

1. Typ:

  • Studia I stopnia (licencjackie)

 

2. Tryb:

  • studia stacjonarne
  • studia niestacjonarne

 

Studia stacjonarne tzw. dzienne realizowane są bezpłatnie (w uczelniach publicznych), a program kształcenia realizowany jest od poniedziałku do piątku w siedzibie uczelni.

Studia niestacjonarne w trybie zaocznym odbywają się zazwyczaj w weekendy od piątku/soboty do niedzieli, z kolei studia niestacjonarne w trybie wieczorowym (one czasami tylko z nazwy są wieczorowe, ale w praktyce zajęcia odbywają się przez cały dzień) realizowane są od poniedziałku do piątku.

Zanim wybierzesz jednak studia niestacjonarne, pamiętaj, że wiążą się one z uiszczaniem opłat za czesne, oraz przed rekrutacją sprawdź w jakiej formie realizowane są studia zaocznej czy wieczorowej.

 

2. Program studiów i przedmioty

Osoby, które aplikują na kierunek marketing cyfrowy zdobędą wszechstronną wiedzę z zakresu marketingu, zarządzania, public relations, reklamy czy nowych mediów. W planie zajęć znajdzie się wiele ciekawych przedmiotów, powiązanych z powyższą tematyką. Oto wybrane z nich:

  • sprzedaż wielokanałowa
  • kanały mediów cyfrowych
  • wprowadzenie do marketingu cyfrowego
  • optymalizacja wyszukiwarek (SEO)

 

3. Nabywane umiejętności

Studia na powyższym kierunku będą miały w dużej mierze charakter praktyczny, dzięki czemu zdobędziesz wiele cennych umiejętności i kwalifikacji zawodowych. Przede wszystkim poznasz nowoczesne techniki zarządzania, marketingu oraz reklamy.

Ponadto nauczysz się korzystać z mediów społecznościowych, takich jak: Facebook, Twitter, LinkedIn czy Instagram. Studenci poznają także podstawy SEO oraz dowiedzą się, w jaki sposób projektować różnego rodzaju witryny internetowe.

W ramach studiów przewidziano realizacje lektoratu z języka angielskiego, dzięki któremu zwiększą się twoje szanse na karierę w środowisku międzynarodowym.

 

4. Dla kogo ten kierunek

W dzisiejszym nowoczesnym i dynamicznie rozwijającym się świecie nowoczesne technologie zdominowały rynek. Z roku na rok, coraz więcej przedsiębiorstw wykorzystuje nowe media w celu zwiększenia efektywności i skuteczności swoich działań.
W biznesie niezwykle ważne, czy wręcz konieczne stało się sprawne poruszanie w obszarze technologi cyfrowych. Firmy starają się w ten sposób docierać do swoich potencjalnych klientów, którzy coraz częściej pozyskują interesujące ich informacje z internetu.
Sprawnie działające konta na mediach społecznościowych, czy rzetelna strona internetowa to wizytówka przedsiębiorstwa i najlepsza forma reklamy. Jako odpowiedź na potrzeby rynku pracy i wykształcenia specjalistów od nowych mediów, powstał kierunek marketing cyfrowy.
Jeżeli jesteś osobą kreatywną, a dodatkowo umiejętnie korzystasz z nowych technologi to te studia są właśnie dla Ciebie?
 
5. Gdzie studiować marketing cyfrowy

Popularne uczelnie na których można studiować kierunek marketing cyfrowy:

Ile trwają studia i jaki tytuł uzyskasz?

Studia na kierunku marketng cyfrowy trwają 3 lata (studia I stopnia).

Studia na kierunku marketing cyfrowy można realizować tylko na pierwszym stopniu kształcenia. Jeżeli zdecydujesz się na tę opcję, na naukę poświęcisz trzy lata, czyli sześć semestrów. Po upływie tego czasu otrzymasz tytuł licencjata.

JAKA PRACA, CZYLI GDZIE BĘDZIESZ PRACOWAŁ PO KIERUNKU MARKETING CYFROWY:

Jaka praca po tym kierunku?
Jako absolwent tego kierunku będziesz miał dużą wiedzę z zakresu różnych dziedzin. Zdobędziesz kompetencje specjalistyczne związane bezpośrednio z marketingiem internetowym i reklamą, a także dodatkowe umiejętności oscylujące wokół psychologii i komunikacji z klientem.
To wielopłaszczyznowe wykształcenie pozwoli Ci na znalezienie zatrudnienia w wielu miejscach. Przede wszystkim, będziesz mógł pracować we wszystkich firmach zajmujących się problematyką marketingu cyfrowego.
Doskonale sprawdzisz się także jako pracownik działu marketingowego. Jako absolwent tego przyszłościowego kierunku będziesz posiadał kompetencje, które umożliwią Ci znalezienie pracy w agencjach reklamowych.
Coraz więcej firm inwestuje w reklamę internetową i co z tego wynika, poszukuje ludzi wykształconych w kierunku marketingu cyfrowego.
Dlatego też z powodzeniem znajdziesz pracę jako specjalista do spraw mediów społecznościowych i public relations, czy menadżer projektów internetowych. Dodatkowo znajomość profesjonalnego języka angielskiego na poziomie zaawansowanym otworzy Ci drzwi do kariery międzynarodowej.
 
Absolwent kierunku marketing cyfrowy znajdzie zatrudnienie jako/w takich miejscach jak:
  • Specjalista do spraw mediów społecznościowych
  • projektant stron internetowych
  • pracownik działu marketingu
  • menadżer projektów internetowych
  • własna działalność gospodarcza

Zobacz inne kierunki Zarządzanie i Marketing

Typ studiów
Województwo
SORTOWANIE:

W JAKICH FIRMACH MOŻESZ PRACOWAĆ PO KIERUNKU MARKETING CYFROWY

MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU MARKETING CYFROWY

Komentarze (0)