Dodaj do ulubionych

E-COMMERCE studia - kierunek studiów

Studia na kierunku E-commerce to studia magisterskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (magistra).

Studia na kierunku e-commerce
Rok akademicki 2022/2023
Forma studiów stacjonarne
Poziom studiów studia II stopnia
Czas trwania 2 lata (studia II stopnia)

Terminy rekrutacji

Rekrutacja na uczelnie, które prowadzą studia na kierunku e-commerce rozpocznie się 15 stycznia 2022 r. i potrwa do 15 października 2022 r. | e-commerce - terminy rekrutacji >

Uczelnie

Studia na kierunku lub specjalności e-commerce możesz podjąć na 3 uczelniach publicznych oraz 5 niepublicznych (prywatnych) szkołach wyższych w trybie stacjonarnym (dziennym) | e-commerce - uczelnie >

Opis kierunku

E-commerce to interdyscyplinarny kierunek zadedykowany osobom, które chciałyby otrzymać rozległe kwalifikacje z pogranicza informatyki oraz nauk o zarządzaniu. Jego studenci uczą się bowiem, jak wygląda uruchomienie oraz prowadzenie działań handlowych w Internecie, co jest szczególnie istotne z punktu widzenia współczesnego marketingu.

 

Praca po studiach

Studenci poznają metody prowadzenia marketingu internetowego, budują systemy elektronicznej wymiany danych i dokumentów czy poznają zasady funkcjonowania sklepów internetowych. Po zakończeniu kształcenia absolwenci znajdą zatrudnienie w działach handlowych czy marketingowych firm o różnorodnych profilach działalności.

JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE?

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

 

szczegółowe wymagania na uczelniach

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK E-COMMERCE

Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
typ studiów
tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

E-commerce stopień: (II), czas trwania: 2 lata
tryb: stacjonarne

UCZELNIE, GDZIE E-COMMERCE JAKO SPECJALNOŚĆ / ŚCIEŻKA KSZTAŁCENIA

Społeczna Akademia Nauk w Łodzi

Społeczna Akademia Nauk w Łodzi

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: niestacjonarne, online, stacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Pokaż więcej
Społeczna Akademia Nauk w Warszawie

Społeczna Akademia Nauk w Warszawie

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: niestacjonarne, online, stacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Pokaż więcej
Akademia Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie

Akademia Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie

Ekonomia stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: niestacjonarne, online, stacjonarne

Specjalności na kierunku ekonomia

Akademia Nauk Stosowanych im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie

Akademia Nauk Stosowanych im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie

Transport i logistyka stopień: (I), czas trwania: 3,5 roku • 4 lata
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

Specjalności na kierunku transport i logistyka

Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej

Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej

Logistyka stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3,5 roku
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

Specjalności na kierunku logistyka

Collegium Da Vinci w Poznaniu

Collegium Da Vinci w Poznaniu

Marketing internetowy stopień: (II), czas trwania: 2 lata
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

Ścieżki kształcenia na kierunku marketing internetowy

Politechnika Świętokrzyska

Politechnika Świętokrzyska

Zarządzanie biznesowe stopień: (I), czas trwania: 3 lata
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

Ścieżki kształcenia na kierunku zarządzanie biznesowe

Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych w Warszawie

Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych w Warszawie

Zarządzanie informacją stopień: (I)  (II), czas trwania: 1,5 roku • 2 lata • 3,5 roku • 4 lata
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie informacją

Uczelnia Łazarskiego w Warszawie

Uczelnia Łazarskiego w Warszawie

Management stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne

Specjalności na kierunku management

Pokaż więcej

E-COMMERCE - zasady rekrutacji

  • Terminy rekrutacji

  • Czas trwania

  • Przedmioty maturalne

  • Limity

  • Progi

Poziom i forma studiów

Sprawdź w jakiej formie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

E-commerce studia stacjonarne

Sprawdź na jakim poziomie znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

E-commerce studia II stopnia

CZĘSTO WYBIERANE

Miasto
SORTOWANIE:

Specjalności / ścieżki kształcenia na kierunku e-commerce

Forma studiów
Poziom studiów
Miasto
Województwo
SORTOWANIE:

Nic nie znaleziono

WIEDZA, JAKĄ ZDOBĘDZIESZ STUDIUJĄC NA KIERUNKU E-COMMERCE:

Czego nauczysz się na kierunku e-commerce?
W trakcie studiów zdobędziesz wiedzę z zakresu e-commerce i wszystkich obszarów z nim związanych. Już na pierwszym roku studiów poznasz wszystkie niezbędne narzędzia i techniki potrzebne do tworzenia platform e-commerce.
Dowiesz się więcej także na temat mediów społecznościowych oraz poznasz metody prowadzenia w nich działań promocyjnych.Dodatkowo nauczysz się prowadzenia kampanii e-commerce i zarządzania ryzykiem. Jako student weźmiesz też udział w zajęciach przygotowujących Cię do współpracy z klientem oraz poznasz dokładny profil konsumentów korzystających z usług internetowych.
Zdobycie tego typu wiedzy jest niezbędne do efektywnego zajmowania się działem e-commerce. Po ukończeniu studiów będziesz miał wiedzę z zakresu aspektów finansowo-prawnych obowiązujących w świecie wirtualnym i nauczysz się wykorzystywać regulacje prawne w swoim życiu zawodowym. W trakcie kursu rozwiniesz także swoje umiejętności językowe i poznasz specjalistyczny język branżowy.
 
Absolwent powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:
  • znajomości technik tworzenia platform e-commerce
  • zarządzania projektami e-commerce
  • znajomości technologii internetowych
  • znajomości mediów społecznościowych
  • znajomości marketingu internetowego
  • zarządzania ryzykiem
  • znajomości branżowego języka angielskiego

Jak wyglądają studia na kierunku e-commerce?

 

1. Typ i tryb studiów

Kierunek e-commerce dostępny jest tylko w trybie stacjonarnym. W przypadku tej opcji, zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku

 

Studia na kierunku E-commerce możemy podzielić na:

1. Typ:

  • Studia II stopnia (magisterskie)
  • Studia podyplomowe

 

2. Tryb:

  • studia stacjonarne

 

Program kształcenia na kierunku e-commerce oscyluje głównie wokół nauk ekonomicznych, dzięki czemu studenci zdobędą wszechstronne wykształcenie z tego obszaru.

 

2. Program studiów i przedmioty

Program nauczania na kierunku e-commerce został w pełni dopasowany do realiów zmieniającego się świata. Studenci będą mieli okazję zdobyć specjalistyczną wiedzę z zakresu nauk ekonomicznych, informatycznych czy administracyjnych.

W czasie studiów będziesz mógł uczęszczać na wiele rozwijających przedmiotów, takich jak:

 

  • business communication
  • business ethics
  • finance in e-commerce
  • digital law

 

Jako student dowiesz się więcej na temat handlu elektronicznego i wykorzystywania nowoczesnych narzędzi informatycznych w biznesie.

Ponadto, poznasz zasady funkcjonowania przedsiębiorstw krajowych i międzynarodowych oraz nauczysz się zarządzania finansami, informacjami i zasobami ludzkimi, co z pewnością wykorzystasz w swojej przyszłej pracy zawodowej.

 

3. Nabywane umiejętności

W czasie studiów na kierunku e-commerce, oprócz wiedzy teoretycznej, wykształcisz także cenne umiejętności praktyczne. Jako student poznasz nowoczesne techniki marketingowe i nauczysz się wdrażać je w praktyce.

Co więcej, zapoznasz się z zasadami funkcjonowania sklepów internetowych i dowiesz się w jaki sposób obsługiwać specjalistyczne platformy portali i sklepów online.

Wyspecjalizowana kadra akademicka podzieli się z tobą informacjami na temat administrowania systemami administracyjnymi, serwerami czy bazami danych. Jako że zajęcia odbywają się w języku angielskim, to rozwiniesz swoje zdolności językowe i poznasz specjalistyczną terminologię branżową.

 

4. Dla kogo ten kierunek

Technologie informatyczne oraz wirtualna rzeczywistość zdominowały dzisiejszy świat. Współcześnie, internet ingeruje w prawie wszystkie aspekty naszego życia.
Coraz więcej ludzi zawiera tam nowe znajomości, ogląda filmy, prenumeruje gazety czy nawet uczy się nowych języków. Jest to niewątpliwie najpotężniejsze medium masowe, z którego korzysta większość społeczeństwa.
Dzisiaj, niemal każda firma ma swoją stronę internetową i konto w mediach społecznościowych. Tego typu działalność wymaga jednak doskonałej znajomości tego środka przekazu i orientowania się w potrzebach klientów, dlatego też przedsiębiorstwa coraz chętniej zatrudniają specjalistów w tej dziedzinie. 
Jako odpowiedź na podobne potrzeby stawiane przez współczesny rynek pracy powstał anglojęzyczny kierunek e-commerce, skierowany do wszystkich, którzy chcieliby się zawodowo zająć handlem elektronicznym.
Jeżeli więc jesteś osobą o dużych zdolnościach informatycznych i zmyśle biznesowym, to powinieneś rozważyć wybór studiów e-commerce.
 
5. Gdzie studiować E-commerce

Popularne uczelnie na których można studiować kierunek E-commerce:

Ile trwają studia i jaki tytuł uzyskasz?

Studia na kierunku E-commerce trwają 2 lata (studia II stopnia).

Studia na kierunku e-commerce można realizować na drugim stopniu kształcenia. Studia drugiego stopnia będą trwały dwa lata, czyli cztery semestry. Po zakończeniu nauki otrzymasz tytuł magistra.

JAKA PRACA, CZYLI GDZIE BĘDZIESZ PRACOWAŁ PO KIERUNKU E-COMMERCE:

Jaka praca po tym kierunku?
Jako absolwent kierunku e-commerce będziesz miał szeroką wiedzę z zakresu handlu internetowego, wykorzystywania mediów społecznościowych w celach marketingowych oraz zarządzania kampaniami, realizowanymi w świecie wirtualnym.
Uzyskane kwalifikacje umożliwią Ci podjęcie pracy w wielu przedsiębiorstwach, zatrudniających specjalistów z tej dziedziny. Z powodzeniem znajdziesz zatrudnienie jako specjalista do spraw handlu i marketingu internetowego.
Ponadto możesz pracować w działach marketingu i reklamy oraz w agencjach public-relationsDoskonała znajomość technologi informatycznych sprawi, że staniesz się specjalistą w branży elektronicznego biznesu. Co więcej, poznasz specjalistyczny język angielski, co otworzy Ci drzwi do kariery międzynarodowej.
 
Absolwent kierunku E-commerce znajdzie zatrudnienie w/jako:
  • specjalista ds. e-commerce,
  • koordynator projektów e-commerce,
  • specjalista ds. marketingu internetowego
  • dyrektor sklepu internetowego
  • agencjach reklamowych
  • działach marketingu
  • działach e-commerce dużych przedsiębiorstw
  • przedsiębiorstwach prowadzących handel za pośrednictwem Internetu i narzędzi elektronicznych
  • przedsiębiorstwach zajmujących się projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań e-commerce
  • własna firma o profilu e-commerce 

Zobacz inne kierunki Informatyczne

Typ studiów
Województwo
SORTOWANIE:

Zobacz inne kierunki Informatyczne - podyplomowe

Typ studiów
Województwo
SORTOWANIE:

W JAKICH FIRMACH MOŻESZ PRACOWAĆ PO KIERUNKU E-COMMERCE

MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU E-COMMERCE

Komentarze (1)

Ewa odpowiedz

Ostatnio podjęłam studia podyplomowe na WSKZ-ecie na kierunku e-commerce i jestem mega zadowolona. Program kształcenia jest bardzo rozbudowany i ciekawy. Dodatkowo mam możliwość realizacji materiałów w dowolnym momencie bo studia są online, więc nie ukrywam że korzystam z tej możliwości i siadam do nauki w każdej wolnej chwili.

wsaib

Popularne

studia

matura 2022

 

Teraz najważniejsze

matura 2023

zmiany na maturze 2023

wyniki matur 2022

rekrutacja na studia

studia

kierunki studiów

studia podyplomowe

 

Ciekawe

 


gdzie studiować

 

 

Nadchodzące wydarzenia