Dodaj do ulubionych

E-COMMERCE studia - kierunek studiów

Studia na kierunku E-commerce to studia magisterskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (magistra).

Studia możesz podjąć w trybie stacjonarnym (dziennym)

Specyfika studiów zależy od wyboru specjalności / ścieżki kształcenia. Studia gwarantują zdobycie niezbędnych umiejętności, które będą przydatne w przyszłej pracy zawodowej.

E-commerce to interdyscyplinarny kierunek zadedykowany osobom, które chciałyby otrzymać rozległe kwalifikacje z pogranicza informatyki oraz nauk o zarządzaniu. Jego studenci uczą się bowiem, jak wygląda uruchomienie oraz prowadzenie działań handlowych w Internecie, co jest szczególnie istotne z punktu widzenia współczesnego marketingu.

Studenci poznają metody prowadzenia marketingu internetowego, budują systemy elektronicznej wymiany danych i dokumentów czy poznają zasady funkcjonowania sklepów internetowych. Po zakończeniu kształcenia absolwenci znajdą zatrudnienie w działach handlowych czy marketingowych firm o różnorodnych profilach działalności.

 

JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE?

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

 

szczegółowe wymagania na uczelniach

GDZIE STUDIOWAĆ KIERUNEK E-COMMERCE

Województwo
Miejscowość
Typ studiów
Tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
typ studiów
tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Jednostka prowadząca

E-commerce stopień: (II), czas trwania: 2 lata
tryb: stacjonarne

UCZELNIE, GDZIE E-COMMERCE JAKO SPECJALNOŚĆ / ŚCIEŻKA KSZTAŁCENIA

Collegium Da Vinci w Poznaniu

Collegium Da Vinci w Poznaniu

Jednostka prowadząca

Marketing internetowy stopień: (II), czas trwania: 2 lata
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

Specjalności na kierunku marketing internetowy

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie

Jednostka prowadząca

Transport i logistyka stopień: (I), czas trwania: 4 lata • 3,5 roku
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

Specjalności na kierunku transport i logistyka

Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych w Warszawie

Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych w Warszawie

Jednostka prowadząca

Zarządzanie informacją stopień: (I)  (II), czas trwania: 4 lata • 3,5 roku • 2 lata • 1,5 roku
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie informacją

Uczelnia Łazarskiego w Warszawie

Uczelnia Łazarskiego w Warszawie

Jednostka prowadząca

Management stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
tryb: stacjonarne

Specjalności na kierunku management

Pokaż więcej
Uniwersytet Gdański

Uniwersytet Gdański

Jednostka prowadząca

Ekonomia stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

Specjalności na kierunku ekonomia

VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie

VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie

Jednostka prowadząca

Wzornictwo stopień: (I), czas trwania: 3,5 roku
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

Specjalności na kierunku wzornictwo

Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku

Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku

Jednostka prowadząca

Prawo w biznesie stopień: (I), czas trwania: 3 lata
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

Specjalności na kierunku prawo w biznesie

Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

Jednostka prowadząca

Informatyka stopień: (I)  (II), czas trwania: 4 lata • 2 lata
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

Specjalności na kierunku informatyka

Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu

Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu

Jednostka prowadząca

Menedżersko - prawny stopień: (II), czas trwania: 2 lata
tryb: niestacjonarne, stacjonarne

Specjalności na kierunku menedżersko - prawny

E-COMMERCE - zasady rekrutacji

  • Terminy rekrutacji

  • Czas trwania

  • Przedmioty maturalne

  • Limity

  • Progi

Poziom i tryb studiów

Sprawdź w jakim trybie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

E-COMMERCE STUDIA STACJONARNE

Sprawdź jakiego typu znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

E-COMMERCE STUDIA II STOPNIA

Specjalności / ścieżki kształcenia na kierunku e-commerce

Tryb studiów
Typ studiów
Miasto
Województwo
SORTOWANIE:

Nic nie znaleziono

WIEDZA, JAKĄ ZDOBĘDZIESZ STUDIUJĄC NA KIERUNKU E-COMMERCE:

Czego nauczysz się na kierunku e-commerce?
W trakcie studiów zdobędziesz wiedzę z zakresu e-commerce i wszystkich obszarów z nim związanych. Już na pierwszym roku studiów poznasz wszystkie niezbędne narzędzia i techniki potrzebne do tworzenia platform e-commerce.
Dowiesz się więcej także na temat mediów społecznościowych oraz poznasz metody prowadzenia w nich działań promocyjnych.Dodatkowo nauczysz się prowadzenia kampanii e-commerce i zarządzania ryzykiem. Jako student weźmiesz też udział w zajęciach przygotowujących Cię do współpracy z klientem oraz poznasz dokładny profil konsumentów korzystających z usług internetowych.
Zdobycie tego typu wiedzy jest niezbędne do efektywnego zajmowania się działem e-commerce. Po ukończeniu studiów będziesz miał wiedzę z zakresu aspektów finansowo-prawnych obowiązujących w świecie wirtualnym i nauczysz się wykorzystywać regulacje prawne w swoim życiu zawodowym. W trakcie kursu rozwiniesz także swoje umiejętności językowe i poznasz specjalistyczny język branżowy.
 
Absolwent powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:
  • znajomości technik tworzenia platform e-commerce
  • zarządzania projektami e-commerce
  • znajomości technologii internetowych
  • znajomości mediów społecznościowych
  • znajomości marketingu internetowego
  • zarządzania ryzykiem
  • znajomości branżowego języka angielskiego

Jak wyglądają studia na kierunku e-commerce?

 

1. Typ i tryb studiów

Kierunek e-commerce dostępny jest tylko w trybie stacjonarnym. W przypadku tej opcji, zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku

 

Studia na kierunku E-commerce możemy podzielić na:

1. Typ:

  • Studia II stopnia (magisterskie)
  • Studia podyplomowe

 

2. Tryb:

  • studia stacjonarne

 

Program kształcenia na kierunku e-commerce oscyluje głównie wokół nauk ekonomicznych, dzięki czemu studenci zdobędą wszechstronne wykształcenie z tego obszaru.

 

2. Program studiów i przedmioty

Program nauczania na kierunku e-commerce został w pełni dopasowany do realiów zmieniającego się świata. Studenci będą mieli okazję zdobyć specjalistyczną wiedzę z zakresu nauk ekonomicznych, informatycznych czy administracyjnych.

W czasie studiów będziesz mógł uczęszczać na wiele rozwijających przedmiotów, takich jak:

 

  • business communication
  • business ethics
  • finance in e-commerce
  • digital law

 

Jako student dowiesz się więcej na temat handlu elektronicznego i wykorzystywania nowoczesnych narzędzi informatycznych w biznesie.

Ponadto, poznasz zasady funkcjonowania przedsiębiorstw krajowych i międzynarodowych oraz nauczysz się zarządzania finansami, informacjami i zasobami ludzkimi, co z pewnością wykorzystasz w swojej przyszłej pracy zawodowej.

 

3. Nabywane umiejętności

W czasie studiów na kierunku e-commerce, oprócz wiedzy teoretycznej, wykształcisz także cenne umiejętności praktyczne. Jako student poznasz nowoczesne techniki marketingowe i nauczysz się wdrażać je w praktyce.

Co więcej, zapoznasz się z zasadami funkcjonowania sklepów internetowych i dowiesz się w jaki sposób obsługiwać specjalistyczne platformy portali i sklepów online.

Wyspecjalizowana kadra akademicka podzieli się z tobą informacjami na temat administrowania systemami administracyjnymi, serwerami czy bazami danych. Jako że zajęcia odbywają się w języku angielskim, to rozwiniesz swoje zdolności językowe i poznasz specjalistyczną terminologię branżową.

 

4. Dla kogo ten kierunek

Technologie informatyczne oraz wirtualna rzeczywistość zdominowały dzisiejszy świat. Współcześnie, internet ingeruje w prawie wszystkie aspekty naszego życia.
Coraz więcej ludzi zawiera tam nowe znajomości, ogląda filmy, prenumeruje gazety czy nawet uczy się nowych języków. Jest to niewątpliwie najpotężniejsze medium masowe, z którego korzysta większość społeczeństwa.
Dzisiaj, niemal każda firma ma swoją stronę internetową i konto w mediach społecznościowych. Tego typu działalność wymaga jednak doskonałej znajomości tego środka przekazu i orientowania się w potrzebach klientów, dlatego też przedsiębiorstwa coraz chętniej zatrudniają specjalistów w tej dziedzinie. 
Jako odpowiedź na podobne potrzeby stawiane przez współczesny rynek pracy powstał anglojęzyczny kierunek e-commerce, skierowany do wszystkich, którzy chcieliby się zawodowo zająć handlem elektronicznym.
Jeżeli więc jesteś osobą o dużych zdolnościach informatycznych i zmyśle biznesowym, to powinieneś rozważyć wybór studiów e-commerce.
 
5. Gdzie studiować E-commerce

Popularne uczelnie na których można studiować kierunek E-commerce:

Ile trwają studia i jaki tytuł uzyskasz?

Studia na kierunku E-commerce trwają 2 lata (studia II stopnia).

Studia na kierunku e-commerce można realizować na drugim stopniu kształcenia. Studia drugiego stopnia będą trwały dwa lata, czyli cztery semestry. Po zakończeniu nauki otrzymasz tytuł magistra.

JAKA PRACA, CZYLI GDZIE BĘDZIESZ PRACOWAŁ PO KIERUNKU E-COMMERCE:

Jaka praca po tym kierunku?
Jako absolwent kierunku e-commerce będziesz miał szeroką wiedzę z zakresu handlu internetowego, wykorzystywania mediów społecznościowych w celach marketingowych oraz zarządzania kampaniami, realizowanymi w świecie wirtualnym.
Uzyskane kwalifikacje umożliwią Ci podjęcie pracy w wielu przedsiębiorstwach, zatrudniających specjalistów z tej dziedziny. Z powodzeniem znajdziesz zatrudnienie jako specjalista do spraw handlu i marketingu internetowego.
Ponadto możesz pracować w działach marketingu i reklamy oraz w agencjach public-relationsDoskonała znajomość technologi informatycznych sprawi, że staniesz się specjalistą w branży elektronicznego biznesu. Co więcej, poznasz specjalistyczny język angielski, co otworzy Ci drzwi do kariery międzynarodowej.
 
Absolwent kierunku E-commerce znajdzie zatrudnienie w/jako:
  • specjalista ds. e-commerce,
  • koordynator projektów e-commerce,
  • specjalista ds. marketingu internetowego
  • dyrektor sklepu internetowego
  • agencjach reklamowych
  • działach marketingu
  • działach e-commerce dużych przedsiębiorstw
  • przedsiębiorstwach prowadzących handel za pośrednictwem Internetu i narzędzi elektronicznych
  • przedsiębiorstwach zajmujących się projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań e-commerce
  • własna firma o profilu e-commerce 

Zobacz inne kierunki Informatyczne

Typ studiów
Województwo
SORTOWANIE:

W JAKICH FIRMACH MOŻESZ PRACOWAĆ PO KIERUNKU E-COMMERCE

MIASTA, KTÓRE OFERUJĄ STUDIA NA KIERUNKU E-COMMERCE

Komentarze (0)