Praca Konsultant Asysty Technicznej (Telekomunikacja, BSS) Kraków, małopolskie; Tarnów, małopolskie; Warszawa, mazowieckie

Praca Konsultant Asysty Technicznej (Telekomunikacja, BSS) Kraków, małopolskie; Tarnów, małopolskie; Warszawa, mazowieckie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Konsultant Asysty Technicznej (Telekomunikacja, BSS)

Miejsce: Kraków, małopolskie; Tarnów, małopolskie; Warszawa, mazowieckie

Nr ref. KAT/T

Opis stanowiska

W dziale Managed Services przyjmiemy do pracy osoby gotowe do rozpoczęcia lub rozwoju kariery na pograniczu IT i biznesu, otwarte na wyzwania związane z kontaktem z rozbudowanymi systemami informatycznymi i klientami z wielu rejonów świata.W ramach długoterminowych, partnerskich umów, kompleksowo utrzymujemy dla operatorów systemy klasy BSS (Business Support Systems), które wspierają szereg
ich procesów biznesowych.

Współpracując z nami masz okazję wspierać rozwiązania dla największych operatorów telekomunikacyjnych z kilkunastu krajów, głównie z Europy Zachodniej, Skandynawii, Bliskiego Wschodu i Ameryki Łacińskiej.

TWOJE ZADANIA

  • Analiza i rozwiązywanie błędów oprogramowania zgłaszanych przez pracowników działów technicznych operatorów
  • Reagowanie na zdarzenia wykryte przez automatyczny monitoring utrzymywanych platform
  • Wsparcie dla pozostałych pracowników działu Managed Services realizujących krytyczne procesy biznesowe w imieniu klientów
  • Aktywne uczestnictwo w ciągłym podnoszeniu dojrzałości usług i komfortu pracy w zespole

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat
  • (informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne)
  • Znajomość podstaw relacyjnych baz danych i języka SQL oraz podstaw programowania w oparciu o dowolny język
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Język angielski na poziomie bardzo dobrym
  • Otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista

Dodatkowymi atutami będą:

  • Znajomość Oracle Database i/lub języka PL/SQL, środowiska Linux oraz ITIL
  • Wiedza biznesowa w dziedzinie telekomunikacji
  • Wcześniejsze doświadczenie w pracy w dziale wsparcia w branży IT
  • Znajomość drugiego języka obcego (szczególnie niemiecki, hiszpański, arabski)

Oferujemy

  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Przyjazna atmosferę pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Ciekawe zadania związane z najnowszymi technologiami i rozwiązania IT
  • Współpraca z najlepszymi specjalistami w sektorze telekomunikacyjnym
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: na centrum medyczne iMed24, strefę rekreacyjną, z basenem i siłownią, a nawet stołówkę
  • Kameralne pokoje, brak gorących biurek (znajdziesz miejsce na paprotkę czy swój ulubiony kubek)
  • Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin, a także wejściówki na lodowisko

Komentarze (0)