E- business i media społecznościowe to propozycja kształcenia, którą powinny zainteresować się osoby chcące pozyskać wiedzę, umiejętności i kompetencje pozwalające na skuteczne prowadzenie biznesu w nowoczesnym wydaniu, wykorzystując do tego wszystko to, co oferują media społecznościowe. Studenci obierający tę drogę rozwoju zaznajamiają się z narzędziami personal brandingu, podstawami komunikacji rynkowej, zasadami kultury wizualnej, gospodarczą i społeczną stroną biznesu, zasadami zarządzania przedsięwzięciami e- biznesowymi, jak również istotnymi zagadnieniami z obszaru prawa, ekonomii i rachunkowości.
Studenci zdobywają wiedzę złożoną z licznych zagadnień, ale nie wolno zapominać o tym, że rozwijają również konkretne umiejętności. Co najważniejsze, umiejętności te dotyczą planowania oraz tworzenia materiałów wideo w social mediach, prowadzenia sprzedaży za pomocą narzędzi social media oraz nawiązywanie relacji w poszczególnych obszarach mediów społecznościowych.
Jak może wyglądać droga zawodowa po ukończeniu nauki? Z pozyskanym wykształceniem absolwenci mogą pracować w agencjach reklamowych, agencjach public relations, a także agencjach specjalizujących się w content marketingu.