Grafika komputerowa w reklamie to propozycja kształcenia, dzięki której można wejść w interdyscyplinarną przestrzeń, w której spotykają się zagadnienia związane z biznesem, marketingiem oraz projektowaniem graficznym. W toku studiów studenci zaznajamiają się między innymi z: zasadami badania i analizy rynku, komunikacją marketingową, pojęciem kreatywności w reklamie, systemem identyfikacji wizualnej czy zasadami projektowania stron internetowych. Ponadto, poruszają się po zagadnieniach zarządzania małą firmą, analizy ekonomiczno- finansowej oraz e- marketingu i zarządzania designem.
Najistotniejszym elementem kształcenia jest nabywanie i rozwijanie jasno określonych umiejętności. O jakich umiejętnościach mowa? O umiejętnościach w zakresie: projektowania i tworzenia różnego rodzaju materiałów reklamowych, tworzenia grafik na potrzeby Internetu, projektowania opakowań dla produktów, planowania i prowadzenia działań reklamowych w Internecie, jak również projektowania kreatywnych kampanii reklamowych.
Absolwenci Grafiki komputerowej w reklamie posiadają gruntowną wiedzę i liczne umiejętności. Dobrze wiedzą na czym polega tworzenie identyfikacji wizualnej marki oraz proces tworzenia i wdrażania projektów graficznych w biznesie. Z pozyskanym wykształceniem mogą znaleźć zatrudnienie jako: specjaliści do spraw designu produktowego, specjaliści do spraw reklamy i komunikacji marketingowej, specjaliści do spraw zarządzania marką, menedżerowie kreatywni czy graficy komputerowi.