Dołączysz do Nordea, człowieku? Z dziką przyjemnością!

Dołączysz do Nordea, człowieku? Z dziką przyjemnością!

Dołączysz do Nordea, człowieku? Z dziką przyjemnością!

Z czym kojarzą nam się instytucje finansowe? Z krawatami, kołnierzykami, marynarkami… Dlatego jedna z największych instytucji finansowych w Skandynawii postanowiła odczarować ten wizerunek.

Nordea to skandynawski gigant, zatrudniający 29 tysięcy osób na całym świecie, z czego 4500 w samej Polsce. Właśnie w jej sercu, w Łodzi, wystartowała kampania zachęcająca do dołączenia do stada, czyli do wzięcia udziału w rekrutacji. Kampanię wspierają szeroko znane i lubiane postacie, takie jak: Kristina, Sally, Teddy i Ulf, a więc odpowiednio sowa, foka, niedźwiedź i wilk. Skąd akurat taki dobór bohaterów? Każde zwierzę charakteryzuje się czymś innym; zdolnościami, odmiennymi temperamentami. I właśnie na tę odmienność stawia Nordea, promując hasło: „Różne gatunki. Jeden zespół.”

Kampania employer brandingowa Nordea potrwa do końca bieżącego roku. Na jej potrzeby stworzono plakaty, spoty reklamowe, a także specjalną, dziką stronę internetową, dzięki której można dowiedzieć się więcej o samym zamyśle kampanii, jak i oczywiście aplikować na wybrane stanowisko https://joinushuman.pl/. Nordea, jak na lidera przystało, poszukuje zarówno ukształtowanych specjalistów, jak i osób, które stawiają dopiero pierwsze kroki na drodze zawodowej. Aby zachęcić wszystkich kandydatów do wzięcia udziału w procesie rekrutacji, kampania prowadzona jest zarówno w Internecie, jak i szeroko pojętej przestrzeni miejskiej. Omawiana kampania to nie tylko zachęta do aplikowania, lecz także na zwrócenie uwagi na zasady, jakimi należy kierować się w obecnie panujących warunkach, czyli tych, jakie ukształtowała pandemia COVID- 19.

Aby wziąć udział w rekrutacji nie trzeba być koniecznie wilkiem. Można być foką, a nawet człowiekiem z krwi i kości. W Nordea dla każdego znajdzie się miejsce.

 

 

Komentarze (0)