Studia na Mobile and Digital Marketing skierowane są w szczególności do tych osób, które interesują się m.in.: szeroko pojętym marketingiem internetowym i mobilnym; nowoczesnymi strategiami marketingowymi w usługach; analityką webową i marketingową. Studenci tej ścieżki kształcenia poznają np.: specyfikę zawodu influencera, a także rolę tego zawodu we współczesnym marketingu; różnorodne kanały marketingowe w sieci i mediach.
Osoby, które ukończyły studia na Mobile and Digital Marketing mogą rozwijać się zawodowo na dowolnym stanowisku związanym np. z wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań informatycznych. Dzięki temu absolwenci tej ścieżki kształcenia mogą szukać pracy m.in. w portalach internetowych, analityka webowa, start-upach, przedsiębiorstwach oferujących rozwiązania IT dla biznesu.
Specjalności na kierunku management
Studenci Mobile and Digital Marketing poznają m.in.: aktualne trendy marketingu internetowego; zastosowanie i charakterystykę mediów cyfrowych; nowe technologie stosowane w szeroko pojętym marketingu; sposób funkcjonowania nowoczesnych organizacji. W programie tej ścieżki kształcenia znajdują się przedmioty poświęcone np.: cyfrowej transformacji przedsiębiorstw i instytucji; e-marketingowi oraz biznesowi internetowemu.
W programie studiów na ścieżce Mobile and Digital Marketing znajdziesz takie przedmioty, jak np.:
Studia w Warszawie, które związane są z tą ścieżką kształcenia, przygotowują absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach wymagających znajomości m.in.: specyfiki gospodarki cyfrowej; modeli biznesowych on-line; zasad kreowania kampanii digital & mobile; narzędzi reklamy internetowej.
Absolwenci Mobile and Digital Marketing mogą szukać zatrudnienia na takich stanowiskach, jak np.: Digital Marketing Manager; Project Manager; Social Media Marketing Manager; Web Analyst. Ponadto uczelnie w Warszawie , które kładą duży nacisk na praktyczne przygotowanie absolwentów tej ścieżki kształcenia, umożliwiają im także nabycie kompetencji niezbędnych do prowadzenia własnej działalności gospodarczej.
Absolwent ścieżki kształcenia Mobile and Digital Marketing może szukać zatrudnienia w takich miejscach jak np.:
Menedżer biznesu to ścieżka kształcenia, którą w Warszawie można studiować w ramach kierunku zarządzanie.
Studenci zarządzania w trakcie studiów uczą się m.in. analizować, charakteryzować i rozwiązywać podstawowe problemy gospodarcze, z którymi zmagają się współczesne przedsiębiorstwa. Uczestnicy zajęć poznają np. realia obecnego rynku pracy oraz nawiązują pierwsze relacje zawodowe. Zarządzanie poświęcone jest problematyce charakterystycznej również dla takich dziedzin, jak np.: psychologia, socjologia, prawo, administracja, ekonomia, finanse i rachunkowość, marketing czy komunikacja społeczna.
Absolwenci zarządzania umiejętnie komunikują się z przedstawicielami różnorodnych środowisk – mają rozwinięte zdolności związane m.in. z autoprezentacją, negocjacją, perswazją czy organizowaniem pracy zespołu. Specjaliści tej dziedziny doskonale odnajdują się na stanowiskach kierowniczych, doradczych, analitycznych czy eksperckich. Studia na zarządzaniu przygotowują również absolwentów do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej na polskim lub zagranicznym rynku.
Dowiedz się więcej: zarządzanie studia w Warszawie
Zobacz także:
rekrutacja na studia w Warszawie