Studenci marketingu interaktywnego rozwijają się w zakresie m.in.: strategii reklamowych online; planowania strategicznego kampanii internetowych; wykorzystywania nowoczesnych rozwiązań cyfrowych w szeroko pojętym marketingu, Uczestnicy zajęć poznają np. podstawy PR, narzędzia digital marketing, aktualne trendy w reklamie oraz rolę social mediów we współczesnym marketingu.
W programie tej ścieżki kształcenia znajdują się przedmioty poświęcone m.in.: charakterystyce kanałów cyfrowych; marketingowi zintegrowanemu; PRowi online; metodom skutecznej komunikacji z klientami; content marketingowi; wykorzystaniu poczty elektronicznej w marketingu; optymalizacji SEO czy metodom analizowania kosztów prowadzonych kampanii reklamowych.
Absolwenci marketingu interaktywnego mogą szukać zatrudnienia np. w nowoczesnych przedsiębiorstwach, korporacjach, instytucjach finansowych, jednostkach administracji rządowej i samorządowej, agencjach marketingowych, domach medialnych czy w mediach. Ponadto osoby te mogą otworzyć własną działalność gospodarczą.
Studenci marketingu interaktywnego szkolą się w zakresie m.in.: prowadzenia efektywnych działań reklamowych prowadzonych w Internecie; zwiększania ruchu na stronie www; sukcesywnego budowania i umacniania pozytywnego wizerunku firmy. Uczestnicy zajęć praktycznych dowiadują się np.: jak tworzyć strategię komunikacji; jak budować strategię marketingu; jak wzmacniać zainteresowanie marką.
W programie tej ścieżki kształcenia znajdują się przedmioty poświęcone m.in.: technikom webwritingu; metodom działania w kryzysie w social mediach; historii internetu i sposobom jego wykorzystywania; dostępnym narzędziom reklamowym i modelom rozliczeń; reklamie online; metodologii badania mediów lub zasięgów reklam w mediach; specyfice środowisku digital.
W programie studiów na ścieżce marketing interaktywny znajdziesz takie przedmioty, jak np.:
Studia w Warszawie, które związane są z tą ścieżką kształcenia, przygotowują absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach wymagających znajomości m.in.: sposobów określania najefektywniejszych kanałów marketingu interaktywnego; zastosowania digital marketingu w szeroko pojętym marketingu; standardów mierzenia efektywności prowadzonych działań reklamowych.
Studia na marketingu interaktywnym przygotowują absolwentów do pełnienia roli np. koordynatora, menedżera, dyrektora lub specjalisty w środowisku związanym z nowoczesnym marketingiem, reklamą i komunikacją w mediach. Osoby, które ukończyły tę ścieżkę kształcenia, odnajdą się nie tylko na stanowisku kierowniczym, ale również m.in. doradczym, eksperckim czy analitycznym.
Absolwent marketingu interaktywnego może szukać zatrudnienia w takich miejscach jak np.:
Marketing interaktywny to ścieżka kształcenia, którą w Warszawie można studiować w ramach kierunku zarządzanie.
Studia na zarządzaniu pozwalają studentom zdobyć wiedzę i umiejętności w zakresie m.in.: prawa i administracji, ekonomii, finansów i rachunkowości, komunikacji społecznej, socjologii, psychologii czy marketingu. Studenci tego kierunku uczą się także np. obsługi profesjonalnych programów informatycznych czy projektowania efektywnych programów motywowania i oceniania pracowników organizacji.
Interdyscyplinarny charakter zarządzania umożliwia absolwentom podjęcie pracy np. w dowolnym przedsiębiorstwie, korporacji, instytucji międzynarodowej, agencji reklamowej czy w urzędzie. Ponadto specjaliści tej dziedziny, w zależności od przebytej ścieżki kształcenia, doskonale odnajdą się np. w: organach administracji publicznej, polityce, branży turystycznej czy organizacji sektora publicznego. Osoby te mogą również samodzielnie prowadzić własną działalność gospodarczą.
Dowiedz się więcej: zarządzanie studia w Warszawie
Zobacz także:
rekrutacja na studia w Warszawie