Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Celem przedmiotu Zarządzanie jakością jest zapoznanie studentów ze znaczeniem i treścią funkcji zarządzania jakością we współczesnych organizacjach oraz z zasadami stosowania wybranych narzędzi zarządzania jakością.
Zajęcia wprowadzają w problematykę zarządzania jakością, a zatem omawiane jest pojęcie i znaczenie jakości, ewolucja koncepcji zarządzania jakością, strategiczny i operacyjny wymiar zarządzania jakością. Oprócz tego, poruszane są zagadnienia normalizacji, certyfikacji oraz akredytacji w sferze zarządzania jakością, polityki jakości, sektorowych systemów zarządzania jakością. Ponadto, studenci zaznajamiają się z narzędziami oceny zarządzania jakością, do których należą przeglądy zarządzania, badanie satysfakcji klienta zewnętrznego i wewnętrznego, samoocena przedsiębiorstwa, czy ocena kosztów jakości.
Przedmiot ten bardzo obszernie pokazuje podejście, które dąży do doskonalenia efektywności i elastyczności organizacji w celu spełnienia wymagań, potrzeb i oczekiwań klienta.