Mathematical methods in data analysis - Łódź

Studia na kierunku mathematical methods in data analysis w Łodzi możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym).

poziom studiów

Filtrowanie
Status uczelni
Typ uczelni
Więcej filtrów
Czas trwania
Politechnika Łódzka

Mathematical methods in data analysis +

Wydział Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej PŁ  stopień: (I) , czas trwania: 3,5 roku ,
forma: stacjonarne

Centrum Kształcenia Międzynarodowego (IFE) PŁ  stopień: (I) , czas trwania: 3,5 roku ,
forma: stacjonarne

11.01.2024

Mathematical methods in data analysis studia Łódź - 2024 | woj. łódzkie

Studia na kierunku Mathematical methods in data analysis to studia inżynierskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3,5 roku (studia I stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (inżyniera). Studia możesz podjąć w trybie stacjonarnym.

Mathematical methods in data analysis - Łódź
Studia na kierunku mathematical methods in data analysis w Łodzi
Rok akademicki 2024/2025
Forma studiów stacjonarne
Poziom studiów studia I stopnia
Czas trwania 3,5 roku (studia I stopnia)

Opis kierunku

Mathematical methods in data analysis to studia, które dają studentom możliwość zdobycia wiedzy w zakresie analizy danych, uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji. Podstawową umiejętnością absolwentów tego kierunku, jest wydobywanie wiedzy z zebranych danych. Studia prowadzone są w pełni w języku angielskim.

Studia w Łodzi na kierunku mathematical methods in data analysis dają ich absolwentom możliwość znalezienia pracy w instytucjach finansowych, bankach, w sektorze ubezpieczeń, zarówno w kraju jak i za granicą. Po ukończeniu tego kierunku, można pracować jako analityk danych, ruchu czy programista baz danych.

JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE?

Rekrutacja na studia w Łodzi na kierunek Mathematical methods in data analysis wymaga od kandydatów egzaminów maturalnych z konkretnych przedmiotów. Przed przystąpieniem do procesu rekrutacyjnego warto sprawdzić, jakie dokładnie wymagania stawia przed kandydatem rekrutacja na studia.

Najczęściej wymagane przedmioty maturalne w procesie rekrutacyjnym na studia 2024/2025 na kierunku Mathematical methods in data analysis:

• matematyka,
  • język angielski,
  • drugi język obcy,
  • fizyka,
  • chemia,
  • informatyka.

JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU MATHEMATICAL METHODS IN DATA ANALYSIS?

Mathematical methods in data analysis to kierunek studiów oferowany przez szkoły wyższe w Łodzi. Studenci tego kierunku mają możliwość zdobycia nie tylko wiedzy teoretycznej, ale i umiejętności praktycznych, np. poprzez praktyki zawodowe czy zajęcia w formie ćwiczeń i laboratoriów. Kierunki studiów w Łodzi takie jak Mathematical methods in data analysis prowadzone są w języku angielskim.

1. Typ i tryb studiów:

Studia na kierunku Mathematical methods in data analysis możemy podzielić na:

1. Typ

• Studia I stopnia (inżynierskie)

2. Tryb:

• studia stacjonarne

2. Zdobywana wiedza i umiejętności

Kierunki studiów takie jak Mathematical methods in data analysis umożliwiają studentom zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu m.in. współczesnej analizy danych, uczenia maszynowego czy sztucznej inteligencji. Program studiów zakłada też, że studenci np. poznają metody eksploracji danych i nauczą się podejmować na ich podstawie właściwe decyzje oraz zdobędą wiedzę i umiejętności w zakresie statystycznej analizy danych.

Studenci tego kierunku mogą także np. zdobyć umiejętności informatyczne, zdobyć umiejętność posługiwania się metodami i algorytmami eksploracji danych w środowiskach programistycznych czy zapoznać się z algorytmami i metodami obliczeniowymi istotnymi w eksploracji danych oraz metodami uczenia maszynowego.

Program studiów zakłada też, że studenci nauczą się wykorzystywać systemy informatyczne w wydobywaniu wiedzy z danych oraz zdobędą doświadczenie w konstrukcji innowacyjnych aplikacji analizy danych biznesowych. Mają oni też możliwość m.in. zdobyć wiedzę i umiejętności z zakresu teorii grafów i sieci społecznych, wielowymiarowej analizy danych czy testowania hipotez statystycznych oraz zapoznać się z metodami raportowania i wizualizacji danych czy metodami numerycznymi.

Przykładowe przedmioty oferowane przez uczelnie w Łodzi na kierunku Mathematical methods in data analysis: probability theory for data analysts, databases and data warehouses, testing statistical hypotheses.

Uczelnie w Łodzi - kierunek mathematical methods in data analysis:

Uczelnia Forma studiów Poziom studiów
Politechnika Łódzka (Wydział Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej PŁ) stacjonarne I stopnia więcej
Politechnika Łódzka (Centrum Kształcenia Międzynarodowego (IFE) PŁ) stacjonarne I stopnia więcej

Tabela uwzględnia uczelnie, które prowadzą studia w ramach kierunku lub specjalności

ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU MATHEMATICAL METHODS IN DATA ANALYSIS?

Studia na kierunku Mathematical methods in data analysis trwają 3,5 roku (studia I stopnia).

Mathematical methods in data analysis w Łodzi - czas trwania

Poziom studiów czas trwania otrzymywany tytuł
studia I stopnia 3,5 roku inżynier

JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU MATHEMATICAL METHODS IN DATA ANALYSIS

Studia na kierunku Mathematical methods in data analysis dają ich absolwentom możliwość znalezienia pracy w miejscach, gdzie występuje potrzeba zarządzania bazami danych, np. w bankach czy sektorze ubezpieczeń.Przez to, że studia prowadzone są w języku angielskim, absolwenci mogą znaleźć zatrudnienie zarówno w kraju, jak i za granicą.

Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku Mathematical methods in data analysis:

• sektor bankowy,
  • sektor ubezpieczeń,
  • rynek medyczny,
  • analityk rynku,
  • analityk danych,
  • projektant i programista baz danych.

Poziom i tryb studiów