Dziś przedsiębiorcy coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, że za sukcesem biznesu kryje się nie tylko pogłębiona wiedza ekonomiczna, czy zarządcza. Warto zastanowić się, jak można wykorzystać zdobycze współczesnej psychologii, by firma prosperowała jeszcze lepiej. Uczelnie w Warszawie dostrzegają ten trend i przygotowały ofertę kształcenia jaką jest psychologia biznesu. Wybierz ją wtedy, jeśli chciałbyś rozwijać kompetencje z właśnie tego zakresu.
Psychologia biznesu pozwoli połączyć ci wiedzę teoretyczną z praktycznymi możliwościami jej wykorzystania. W siatce programowej studenci odnajdą przykładowo przedmioty takie jak: psychologia marketingu i sprzedaży, psychologia zachowań konsumenckich, czy psychologiczne aspekty szkoleń, rekrutacji i selekcji. Dzięki temu będziesz nie tylko wiedział, jak prowadzić rekrutacje, ale także jak motywować pracowników, prowadzić kampanie reklamowe, czy aktywnie współpracować z klientami.
Psychologia biznesu dziś cieszy się coraz większą popularnością, co odzwierciedla aktualne tendencje na rynku zatrudnienia. Absolwenci mogą ubiegać się o zatrudnienie w sektorze korporacyjnym. Czekają na nich działy HR, marketingu i sprzedaży, czy agencje PR i reklamy.