Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii

Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii

Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii

Studia w Warszawie

zarządzanie w turystyce, hotelarstwie i gastronomii

Odkryj studia zarządzanie w turystyce, hotelarstwie i gastronomii w Warszawie i sprawdź, gdzie możesz studiować


 

 

Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii studia Warszawa - specjalność / ścieżka kształcenia

Studenci zarządzania i marketingu w turystyce, hotelarstwie i gastronomii zdobywają wiedzę i umiejętności w zakresie m.in.: zarządzania zespołami pracującymi w branży hotelarskiej, gastronomicznej lub turystycznej; planowania imprez turystycznych; promocji i sprzedaży usług hotelowych; organizowania turystyki międzynarodowej; projektowania strategii marketingu turystycznego; działania na rzecz rozwoju rynku turystycznego.

Absolwenci tej ścieżki kształcenia mogą szukać zatrudnienia np. w: obiektach konferencyjnych i gastronomicznych; biurach turystycznych; ośrodkach informacji dla turystów; specjalistycznych wydawnictwach; hotelach i ośrodkach turystycznych; gospodarstwie agroturystycznym; instytucjach kulturalnych nastawionych na turystykę.

 

Zobacz, na jakich uczelniach w Warszawie jest specjalność / ścieżka kształcenia Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska w Warszawie

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 3 lata • 2 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Program studiów i przedmioty

Na program zarządzania i marketingu w turystyce, hotelarstwie i gastronomii składają się przedmioty poświęcone m.in.: aktualnym trendom w dziedzinie organizacji i zarządzania w tego typu przedsiębiorstwach lub organizacjach; wpływowi zjawiska konkurencji na rozwój rynku turystycznego; zasadom nawiązywania profesjonalnych relacji zawodowych z turystami i wspólnikami.

Studia na tej ścieżce kształcenia przygotowują absolwentów m.in. do: opracowywania dobrych biznesplanów; tworzenia koncepcji projektów kampanii reklamowych; przeprowadzania badań marketingowych w branży turystycznej; realizowania zadań w zakresie public relations; prowadzenia skutecznych negocjacji w środowisku biznesowym; zarządzania strategicznego w sferze finansów i jakości usług.

W programie studiów na zarządzaniu i marketingu w turystyce, hotelarstwie i gastronomii znajdziesz takie przedmioty, jak np.:

  • Turystyka międzynarodowa
  • Promocja i sprzedaż usług hotelowych
  • Planowania imprez turystycznych
  • Zarządzanie w hotelarstwie i gastronomii
  • Rynek turystyczny
  • Marketing turystyczny

 

Praca po studiach

Studia w Warszawie, które związane są z tą ścieżką kształcenia, przygotowują absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach wymagających znajomości m.in.: charakterystyki współczesnego rynku turystycznego; aktualnych trendów i zachowań konsumenckich wśród różnych grup turystów; metod i narzędzi stosowanych w badaniu rynku turystycznego, hotelarskiego i gastronomicznego.

Uczelnie w Warszawie, które oferują tę ścieżkę kształcenia, umożliwiają studentom zdobycie kompetencji niezbędnych do samodzielnego prowadzenia działalności np. turystycznej lub gospodarczej. Osoby, które ukończyły zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarstwie i gastronomii, mogą również aplikować na takie stanowiska, jak np. specjalista ds. organizacji imprez okolicznościowych i konferencji czy przewodnik wycieczek krajowych i zagranicznych.

Absolwent zarządzania i marketingu w turystyce, hotelarstwie i gastronomii może szukać zatrudnienia w takich miejscach jak np.:

  • przedsiębiorstwa, korporacje
  • ośrodki badawcze
  • instytucje międzynarodowe
  • urzędy, biura doradcze
  • instytucje kulturalne
  • biura podróży, agencje turystyczne
  • jednostki administracji rządowej i samorządowej
  • własna działalność gospodarcza

 

Na jakim kierunku

Zarządzanie i marketing w turystyce, hotelarskie i gastronomii to ścieżka kształcenia, którą w Warszawie można studiować w ramach kierunku zarządzanie.

 

Zarządzanie studia w Warszawie

Studenci zarządzania m.in. poznają charakterystykę polskiego i międzynarodowego rynku, a także zgłębiają zagadnienia poświęcone społecznym, prawnym, ekonomicznym i psychologicznym aspektom zarządzania. Studia na tym kierunku poświęcone są aktualnym problemom, z którymi zmagają się współcześni przedsiębiorcy. Uczelnie w Warszawie oferują studentom zarządzania liczne ścieżki kształcenia, które pozwalają zrozumieć lepiej tajniki zarządzania np. finansami, zasobami ludzkimi, informacjami czy jakością.

Zarządzanie jako uniwersalny kierunek kształtuje kompetencje studentów, które są niezbędne w każdej aktywności biznesowej i ekonomicznej. Absolwenci tego kierunku są gotowi m.in. do prowadzenia własnej firmy oraz pracy na szczeblach kierowniczych zarówno w przedsiębiorstwach krajowych, jak i zagranicznych. Osoby, które ukończyły zarządzanie, mogą liczyć na zatrudnienie np. w dowolnym przedsiębiorstwie, korporacji, instytucji międzynarodowej, organizacji pozarządowej i rządowej, biurze doradczym czy agencji reklamowej.

Dowiedz się więcej: zarządzanie studia w Warszawie

 

Zobacz także:

rekrutacja na studia

rekrutacja na studia w Warszawie

kierunki studiów w Warszawie

 

Komentarze (0)