Błędów w komunikacji nigdy nie należy lekceważyć – powielane mogą mieć bardzo negatywne skutki dla rozwoju przedsiębiorstwa. Dlatego też dziś coraz częściej zwracamy uwagę na to, jakie standardy komunikacyjne towarzyszą danemu przedsiębiorstwu. W praktyce oznacza to, że w branży potrzebni są specjaliści, którzy o ten obszar szczególnie będą dbać.
Uczelnie we Wrocławiu obserwują te tendencje i stwarzają propozycję kształcenia, stanowiącą odpowiedź na to zapotrzebowanie. Jest to komunikacja korporacyjna i public relations. Studenci podczas wszystkich semestrów kształcenia rozwijać będą swoje kompetencje związane z komunikacją nie tylko pracodawca-pracownik oraz pracownik-pracownik. Wyjątkowo ważną część stanowi bowiem umiejętność komunikacji z klientami.
Komunikacja korporacyjna i public relations to propozycja kształcenia, której absolwenci nie muszą obawiać się o swoje perspektywy zawodowe. Czekać na nich będą bowiem przedsiębiorstwa o różnorodnych profilach działalności ze szczególnym uwzględnieniem działów PR.