Współcześnie to przede wszystkim Internet ma największy wpływ na rozwój przedsiębiorstwa. To właśnie dzięki niemu firma może odnieść sukces – dzieje się tak dzięki dotarciu do największego grona odbiorców. A my jako konsumenci coraz częściej lubimy robić zakupy bez opuszczania kanapy.
Dlatego też uczelnie we Wrocławiu wychodzą naprzeciw naszym konsumenckim oczekiwaniom i stwarzają propozycję kształcenia, jaką jest marketing internetowy i e-commerce. Podczas wszystkich semestrów kształcenia studenci otrzymają rozbudowane kompetencje z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej właśnie w przestrzeni Internetu.
Przedmioty, jakie studenci odnajdą w siatce programowej, to przykładowo: zastosowania Internetu w marketingu, modele e-commerce, czy media społecznościowe. Oczywiście największe znaczenie będą mieć kompetencje, które uzyskają abiturienci. Dzięki umiejętności formułowania strategii marketingowej, czy zarządzania stronami internetowymi będą oni mogli znaleźć zatrudnienie w niemal każdym przedsiębiorstwie.