Żyjemy w czasach zdominowanych przez wszechobecne informacje. Szeroko rozwinięte kompetencje interpersonalne, idące w parze z dobrą orientacją w przestrzeni informacyjnej, pozwalają na kreowanie pozytywnego wizerunku firm, przedsiębiorstw i własnej osoby, co jest obecnie cenione na międzynarodowym rynku pracy. Publicystyka ekonomiczna i public relations to propozycja kształcenia, dzięki której staniesz się poważanym pracownikiem.
Zanim jednak przystąpisz do kształtowania swojej zawodowej przyszłości, zapoznasz się z psychologicznymi aspektami skutecznego komunikowania, zyskasz praktyczne umiejętności tworzenia i redagowania tekstów publicystycznych, a ponadto dowiesz się nieco o najważniejszych strategiach wizerunkowych.
Na abiturientów będą czekać szerokie możliwości zawodowe. Będziesz mógł podjąć pracę w mediach, partiach politycznych, instytucjach rządowych i samorządowych, jednostkach promocji miast i regionów, placówkach doradczych i konsultingowych, a także własnej działalności gospodarczej.