BRANDING & CONTENT MARKETING - STUDIA PODYPLOMOWE

BRANDING & CONTENT MARKETING - STUDIA PODYPLOMOWE

Studia na kierunku branding & content marketing - studia podyplomowe możesz podjąć na 1 niepublicznej (prywatnej) szkole wyższej

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
Więcej filtrów
Poziom studiów
Forma studiów
    Czas trwania
      Uniwersytet WSB Merito Opole

      Uniwersytet WSB Merito Opole

      Branding & content marketing - studia podyplomowe

      Studia na kierunku branding & content marketing to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.

      Studia na kierunku branding & content marketing - studia podyplomowe
      Rok akademicki 2024/2025
      Forma studiów zjazdy
      Poziom studiów studia podyplomowe

      Uczelnie

      Studia na kierunku branding & content marketing - studia podyplomowe możesz podjąć na 1 niepublicznej (prywatnej) szkole wyższej | branding & content marketing - studia podyplomowe - uczelnie >

      Studia skierowane są głównie do osób, które rozpoczynają działalność marketingową, właścicieli małych oraz wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć, jak skutecznie zbudować markę, a także umocnić swoją pozycję na rynku pracy.

      Celem studiów jest m.in. rozwinięcie kompetencji marketingowych wśród obecnych i przyszłych specjalistów w tej dziedzinie.

       

      JAKIE WYMAGANIA REKRUTACYJNE?

      Rekrutacja na kierunek branding & content marketing zwykle otwarta jest dla wszystkich absolwentów studiów I lub II stopnia. Przeważnie nie jest wymagana konkretna wiedza ani doświadczenie. Studia mogą się wiązać z dodatkowymi opłatami, takimi jak np. czesne. O akceptacji kandydatów może decydować kolejność zgłoszeń, a na kierunku może być ograniczona ilość miejsc. Warto więc wcześniej zapoznać się z harmonogramem rekrutacji oraz zadbać o poprawność dokumentów.

      *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

       

      szczegółowe wymagania na uczelniach

      JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU BRANDING & CONTENT MARKETING?

      Kierunek branding & content marketing jest prowadzony w trybie niestacjonarnym. Zajęcia prowadzone są zwykle przez wykwalifikowanych pracowników dydaktycznych uczelni oraz praktyków m.in. z branży kreatywnej i marketingu. Słuchacze mogą uczestniczyć w wykładach, na których zdobywają wiedzę teoretyczną oraz ćwiczeniach, które mogą mieć formę np. warsztatów czy case study. Mają również możliwość wzięcia udziału w dyskusjach, podczas których wymieniają się poglądami i doświadczeniem zawodowym. Studenci mają często także dostęp do dodatkowych materiałów przygotowanych przez specjalistów. Efekty kształcenia mogą być sprawdzane za pomocą m.in. testów semestralnych.

       

      1. Typ i tryb studiów:

      Studia na kierunku branding & content marketing możemy podzielić na:

      1. Typ                                                                   

       

      2. Tryb:

       

      2. Zdobywana wiedza i umiejętności

      Studenci kierunku branding & content marketing przygotowują się do wykonywania zadań związanych z szeroko pojętym marketingiem. Mogą dowiedzieć się, czym jest branding oraz zapoznać się z jego psychologicznymi podstawami. Słuchacze uczą się także zwykle tworzyć strategię działania w kontekście budowania marki. Mogą zapoznać się z trendami marketingowymi oraz dowiedzieć się, jaką rolę w dzisiejszym świecie pełnią media społecznościowe. Studenci będą mieli także często okazję zapoznać się z różnymi platformami i ich możliwościami marketingowymi. W trakcie zajęć mogą być także poruszone kwestie związane z content marketingiem i tworzeniem treści. Studenci mają często okazję dowiedzieć się, jak tworzyć materiały wideo i storytellingowe.

      Zagadnienia, które mogą się znaleźć w programie kierunku branding & content marketing, to np.:

      • podstawy brandingu
      • metodyka kształtowania wizerunku marki
      • prawne i etyczne aspekty w komunikacji marki

      Studenci mają też często możliwość uczestniczyć w zajęciach omawiających kwestie komunikacji. Mogą nauczyć się kontaktować z mediami oraz poznają podstawy prawa autorskiego w kontekście tworzenia treści.

       

      ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU BRANDING & CONTENT MARKETING?

      Studia na kierunku branding & content marketing trwają przeważnie 1 rok (studia podyplomowe).

       

      JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU BRANDING & CONTENT MARKETING?

      Absolwenci kierunku branding & content marketing mają wiele możliwości podjęcia pracy. Mogą szukać zatrudnienia zarówno w prywatnych agencjach kreatywnych, jak i działach komunikacji administracji państwowej i samorządowej. Mają również możliwość znalezienia pracy w działach marketingowych danego przedsiębiorstwa. Absolwenci mogą być także odpowiedzialni za komunikację i działania wizerunkowe firmy. Są przygotowani do budowania i rozwijania marki już istniejącej lub stworzenia własnej. Studia mogą być także dobrym krokiem w stronę awansu.

      Możliwości zatrudnienia po ukończeniu kierunku branding & content marketing to m.in.:

      • agencje reklamowe
      • działy marketingowe

       

      Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

      Filtrowanie
      Województwo
      Poziom studiów

      Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

      Filtrowanie
      Województwo
      Poziom studiów

      Teraz najważniejsze

      matura 2024

      zmiany na maturze 2024

      arkusze maturalne

      wyniki matur 2023

      rekrutacja na studia

      studia

      kierunki studiów

      studia podyplomowe

       

      Ciekawe

       


      gdzie studiować

       

       

      Nadchodzące wydarzenia

      Komentarze (0)