Studia na kierunku Menedżer obsługi klienta to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.
Studia na kierunku menedżer obsługi klienta - studia podyplomowe | |
---|---|
Rok akademicki | 2024/2025 |
Forma studiów | zjazdy |
Poziom studiów | studia podyplomowe |
Uczelnie
Studia na kierunku menedżer obsługi klienta - studia podyplomowe możesz podjąć na 1 niepublicznej (prywatnej) szkole wyższej | menedżer obsługi klienta - studia podyplomowe - uczelnie >
Studia możesz podjąć w trybie niestacjonarnym.
Menedżer obsługi klienta to propozycja kształcenia podyplomowego, która adresowana jest do wszystkich zainteresowanych nabyciem wiedzy i umiejętności niezbędnych w zarządzaniu procesami obsługi klienta w przedsiębiorstwie. Studia pozwalają zaznajomić się nie tylko z zarządzaniem obsługą klienta czy zarządzaniem jakością obsługi, ale również zagadnieniami logistyki dystrybucji czy strategii marketingowych.
Menedżer obsługi klienta to kierunek należący do oferty studiów podyplomowych. Studia podyplomowe przeznaczone są wyłącznie dla osób, które mają za sobą już pewien etap wyższej edukacji i mogą pochwalić się posiadaniem dyplomu ukończenia studiów licencjackich, inżynierskich lub magisterskich.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych
szczegółowe wymagania na uczelniach
Studia podyplomowe na kierunku Menedżer obsługi klienta to dwusemestralny proces kształcenia, którego program pozwala pozyskać konkretną wiedzę oraz jasno określone umiejętności.
Studia na kierunku Menedżer obsługi klienta możemy podzielić na:
1. Typ:
2. Tryb:
Słuchacze studiów podyplomowych na kierunku Menedżer obsługi klienta zaznajamiają się między innymi z: obsługą klienta w ujęciu marketingowym i logistycznym, etapami procesu obsługi, podstawami zarządzania finansami przedsiębiorstwa, analizą i sprawozdawczością finansową, rodzajami i klasyfikacją kosztów logistyki, zasadami zarządzania jakością, planowaniem potrzeb obsługi klienta na każdym etapie łańcucha dostaw, klasyfikacją umów w obrocie gospodarczym czy zarządzaniem informacją.
Przykładowe przedmioty dla kierunku Menedżer obsługi klienta:
Kształcenie na kierunku Menedżer obsługi klienta realizowane jest w ciągu dwóch semestrów, a zatem studia trwają 1 rok.
Wiedza oraz umiejętności pozyskane podczas studiów podyplomowych na kierunku Menedżer obsługi klienta mogą być wykorzystane przez osoby już pracujące lub planujące pracę w działach obsługi klienta w przedsiębiorstwach lub instytucjach publicznych.
Teraz najważniejsze |
Ciekawe
|
|
gdzie studiować |
|
|
Nadchodzące wydarzenia