Nowe media i komunikacja międzykulturowa to propozycja kształcenia, dzięki której zdobędziesz umiejętność swobodnego poruszania się w obszarze kształtowania wizerunku przedsiębiorstw oraz skutecznego komunikowania się z osobami z różnych kręgów kulturowych. Jeżeli jesteś zainteresowany dzisiejszymi problemami gospodarczymi na arenie międzynarodowej, a także chciałbyś dowiedzieć się, jak utrzymywać relacje handlowe w biznesie, to wybierz właśnie tę propozycję.
Siatka kształcenia zaoferuje ci możliwość poznania takich przedmiotów, jak na przykład: psychologia mediów, nowoczesny marketing, współczesne dziennikarstwo, public relations, prawne aspekty działania nowych mediów oraz social media. Dzięki nim staniesz się specjalistą w jednej z najprężniej rozwijających się obszarów zawodowych.
Na abiturientów nowych mediów i komunikacji międzykulturowej będzie czekało zatrudnienie w mediach prywatnych i publicznych, agencjach reklamowych, administracji rządowej i samorządowej, organizacjach non-profit, firmach marketingowych oraz własnej działalności.