Zadaj pytanie×
FAQ - najczęściej zadawane pytania:
W jaki sposób i gdzie mogę dostarczyć dokumenty na Uczelnię?+
Dokumenty mogą być dostarczone za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście.
Czy dokumenty muszę składać osobiście?+
Poprawnie wypełnione dokumenty mogą być dostarczone za pośrednictwem poczty, kuriera lub przez zaufane osoby.
Jakie dokumenty muszą być poświadczone notarialnie?+
Jeżeli dokumenty nie są składane bezpośrednio w uczelni prosimy o poświadczony notarialnie odpis świadectwa dojrzałości oraz dowodu osobistego.
Czy dokumenty mogą zostać złożone w imieniu kandydata przez upoważnioną osobę?+
Tak, w imieniu kandydata dokumenty może złożyć upoważniona przez niego osoba.
Jak wygląda procedura przyjęć dla kandydatów będących laureatami bądź finalistami olimpiad przedmiotowych?+
Kandydaci przyjmowani są w pierwszej kolejności.
W jaki sposób zostanę poinformowany o zakwalifikowaniu do przyjęcia / przyjęciu na studia?+
Informacja o przyjęciu na studia pojawi się w systemie rejestracji on-line, po dopełnieniu wymaganych formalności.
Czy w dostaniu się na studia ma znaczenie kolejność zgłoszeń?+
Tak, kolejność zgłoszeń jest głównym kryterium branym pod uwagę w czasie rekrutacji.
Czy pełna rejestracja elektroniczna wraz z uiszczoną opłatą rekrutacyjną daje podstawę do rozpatrywania wniosku o przyjęcie na studia?+
Tak.
W jaki sposób można dokonać opłaty rekrutacyjnej?+
Opłaty rekrutacyjnej można dokonać przelewem na konto uczelni lub bezpośrednio w kasie uczelni.
Co wpisać w tytule przelewu?+
W tytule przelewu należy wpisać nazwisko i imię kandydata, kierunek oraz rodzaj wybranych studiów.
W jakim terminie należy dokonać opłaty rekrutacyjnej?+
Opłata rekrutacyjna powinna być wniesiona w chwili zapisu na studia.
Co się stanie, jeśli nie wniosę opłaty rekrutacyjnej w wymaganym terminie (nie będzie ona zaksięgowana w wymaganym terminie)?+
Uczelnia nie rozpatrzy wniosku o przyjęcie na studia.
Czy przelew muszę zrobić z mojego konta, czy może go zrobić za mnie np. mama?+
Przelew może być dokonany z dowolnego konta, należy jednak pamiętać by w jego tytule wpisać nazwisko i imię kandydata, kierunek oraz rodzaj wybranych studiów.
Jakie przedmioty brane są pod uwagę w procesie kwalifikacyjnym?+
W procesie rekrutacji nie wymagamy od kandydatów określonych przedmiotów na świadectwie maturalnym.
O przyjęcie na ile kierunków studiów mogę się ubiegać?+
Dokumenty należy złożyć na jeden, wybrany kierunek studiów.
W jaki sposób dokonywana jest procedura przeniesienia?+
Należy złożyć podanie do Dziekana odpowiedniego Wydziału załączając wymagane dokumenty.
Wasze pytania:
Czy jest dostępny nadal kierunek studiów 'nieruchomości'? +
Pytanie od: K
Pytanie oczekuje na odpowiedź ze strony uczelni.