Psychologia reklamy i mediów

Psychologia reklamy i mediów

Psychologia reklamy i mediów

Studia w Poznaniu

psychologia reklamy i mediów

Odkryj studia psychologia reklamy i mediów w Poznaniu i sprawdź gdzie możesz studiować

Psychologia reklamy i mediów studia Poznań - specjalność / ścieżka kształcenia

Psychologia reklamy i mediów to studia, które umożliwiają nabycie praktycznych umiejętności i rzetelnie opracowanej wiedzy wiążącej się z tworzeniem kampanii marketingowych, prowadzeniem badań marketingowych, pozycjonowaniem marki, tworzeniem i testowaniem przekazów reklamowych na podstawie wiadomości z zakresu psychologii i nauk społecznych.

Studenci mają okazję poznać zasady komunikacji społecznej, a także rozwijają talenty medialne w telewizji, radiu, prasie, social mediach, Internecie. W siatce zajęć znajdziesz takie przedmioty jak: psychologia Internetu, psychologia wpływu, perswazji i propagandy, metodologia badań rynkowych i medialnych, public relations, psychologia zachowań konsumenckich, społeczne i kulturowe oddziaływanie mediów, trening interpersonalny.

Absolwenci zatrudniani są między innymi w placówkach edukacyjnych, fundacjach i stowarzyszeniach, poradniach pedagogiczno-psychologicznych, mediach, placówkach opiekuńczo-wychowawczych, działach relacji medialnych, instytucjach państwowych i firmowych.

Zobacz, na jakich uczelniach w Poznaniu jest specjalność / ścieżka kształcenia Psychologia reklamy i mediów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Poznaniu)

Collegium Humanum - Szkoła Główna Menedżerska (filia w Poznaniu)

Pokaż więcej

Program studiów i przedmioty

Studenci psychologii reklamy i mediów zdobywają wiedzę i umiejętności w zakresie m.in.: projektowania i realizowania kreatywnych oraz skutecznych kampanii marketingowych; prowadzenia badań marketingowych; pozycjonowania marki; tworzenia i testowania przekazów reklamowych; odkrywania i wykorzystywania potencjału nowych mediów. W programie tej ścieżki kształcenia znajdują się przedmioty poświęcone np.: specyfice współczesnych mediów; przepisom prawa medialnego w różnych krajach; technikom perswazji; zasadom komunikacji społecznej; zastosowaniu różnych mediów; zasadom wystąpień publicznych lub ich organizacji.

Studia na psychologii reklamy i mediów pozwalają studentom poznać m.in.: psychologię zachowań człowieka; podstaw komunikacji interpersonalnej; wpływu mediów na ludzkie decyzje; specyfikę produkcji programów medialnych; narzędzia nowoczesnego marketingu; zasady kreowania wizerunku w mediach i poza nimi. Ponadto uczestnicy zajęć mogą zgłębiać zagadnienia związane np. z: kreowaniem opinii publicznej, funkcjonowaniem współczesnego rynku medialnego, prowadzeniem działań PR, zastosowaniem mediów w kulturze i edukacji, krytyką literacką czy psychologią polityki, reklamy, Internetu lub propagandy.

W programie studiów na psychologii reklamy i mediów znajdziesz takie przedmioty, jak np.:

  • Psychologiczne aspekty kreowania wizerunku
  • Public relations
  • Komunikacja marketingowa
  • Komunikat perswazyjny w reklamie
  • Mechanizmy psychologiczne związane z postrzeganiem pieniądza, wartości inwestycji i zachowania na rynkach
  • Dylematy etyczne psychologa w reklamie i mediach
  • Psychologia zachowań konsumenckich
  • Psychologia organizacji i zarządzania
  • Ilościowe i jakościowe metody badań marketingowych

 

Praca po studiach

Studia w Poznaniu, które związane są z tą ścieżką kształcenia, przygotowują absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach wymagających znajomości m.in.: zastosowania koncepcji psychologicznych w organizacji mediów; rodzajów strategii marketingowych, w tym strategii PR lub HR; specyfiki współczesnego rynku medialnego; metodologii badań rynkowych i medialnych; metod komunikacji internetowej.

Osoby, które ukończyły psychologię reklamy i mediów, mogą liczyć na zatrudnienie m.in. w: mediach, placówkach edukacyjnych, poradniach pedagogiczno-psychologicznych, działach relacji medialnych, instytucjach państwowych i przedsiębiorstwach, działach HR i PR, doradztwie psychologicznym w mediach czy przy produkcji programów medialnych. Absolwenci tej ścieżki kształcenia są również przygotowani do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej.

Absolwent psychologii reklamy i mediów może szukać zatrudnienia w takich miejscach jak np.:

  • poradnie, gabinety psychologiczne
  • instytucje naukowo-badawcze
  • instytucje kulturalne
  • przedsiębiorstwa międzynarodowe
  • media, działy relacji medialnych
  • działy HR, działy PR
  • doradztwo medialne
  • produkcja programów medialnych
  • centra i ośrodki kultury
  • własna działalność gospodarcza

 

Na jakim kierunku

Psychologia reklamy i mediów to ścieżka kształcenia, którą w Poznaniu można studiować w ramach kierunku psychologia.

 

Psychologia studia w Poznaniu

Studia na psychologii skierowane są do osób, którym zależy na zdobyciu wiedzy i umiejętności w zakresie m.in.: rozpoznawania objawów zaburzeń psychicznych i metod leczenia ich; analizowania potrzeb emocjonalnych człowieka na dowolnym etapie jego rozwoju; projektowania efektywnych programów profilaktycznych. Studenci tego kierunku studiów poznają problematykę charakterystyczną np. dla nauk biologicznych, społecznych czy humanistycznych. Absolwenci psychologii mogą podjąć pracę np. w klinice, przychodni, gabinecie, agencji marketingowej, ośrodku resocjalizacyjnym, domu opieki społecznej czy w nowoczesnym przedsiębiorstwie.

Dowiedz się więcej: psychologia studia w Poznaniu

 

Zobacz także:

rekrutacja na studia

rekrutacja na studia w Poznaniu

kierunki studiów w Poznaniu

 

Komentarze (0)