Międzynarodowy marketing terytorialny

Międzynarodowy marketing terytorialny

Międzynarodowy marketing terytorialny

Studia w Lublinie

międzynarodowy marketing terytorialny

 

Odkryj studia międzynarodowy marketing terytorialny w Lublinie i sprawdź gdzie możesz studiować 

Międzynarodowy marketing terytorialny studia Lublin - specjalność / ścieżka kształcenia

Celem międzynarodowego marketingu terytorialnego jest zaspokajanie potrzeb i pragnień mieszkańców, ale także osób przybywających z zewnątrz, takich jak turyści, inwestorzy, studenci zamiejscowi, grupy ludzi atrakcyjne dla miasta.

Interdyscyplinarny program kształcenia składa się z takich przedmiotów jak na przykład: konkurencyjność miejsc w teorii i praktyce, międzynarodowe transakcje gospodarcze, potencjał i tożsamość miejsca, komunikacja międzykulturowa, instrumenty międzynarodowego marketingu miejsc, turystyka w międzynarodowym marketingu terytorialnym.

Absolwenci zatrudniani są w charakterze specjalistów ds. turystyki, przedstawicieli instytucji kulturalnych, pracowników administracji publicznej. Pracują w organizacjach i instytucjach międzynarodowych i krajowych, które współpracują z zagranicą, a także w przedsiębiorstwach działających na rynkach międzynarodowych oraz w instytucjach niezwiązanych bezpośrednio z dziedziną stosunków międzynarodowych.

Zobacz, na jakich uczelniach w Lublinie jest specjalność / ścieżka kształcenia Międzynarodowy marketing terytorialny

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Komentarze (0)