Zadaj pytanie×
FAQ - najczęściej zadawane pytania:
Czy jest wiek, który ogranicza możliwość podjęcia studiów w systemie stacjonarnym?+
Studia możesz podjąć w każdym wieku. Jest tylko ograniczenie formalne – musisz spełni warunki rekrutacji.
Jakie dokumenty należy dostarczyć po zakwalifikowaniu się na studia stacjonarne I stopnia?+
Należy dostarczyć wypełniony formularz aplikacyjny wydrukowany z systemu rekrutacyjnego (dream apply), skany dokumentów, oryginał świadectwa dojrzałości, dowód osobisty, 1 fotografię (35 x 45 mm – dowodowe lub paszportowe) oraz potwierdzenie wymaganych opłat.
W jaki sposób i gdzie mogę dostarczyć dokumenty na Uczelnię?+
Jeśli aplikujesz na studia I stopnia, wstępnie dołącz w systemie rekrutacyjnym skan świadectwa dojrzałości i skan zdjęcia. Jeśli starasz się o przyjęcie na studia II stopnia, dołącz skan dyplomu I stopnia i suplement do niego. Kiedy uzyskasz z uczelni pozytywną odpowiedź, zgłoś się z oryginałami dokumentów do Biura Rekrutacji (pok. 28 na parterze), gdzie będą one sprawdzone, a ty zostaniesz zapisany na studia.
Czy dokumenty muszę składać osobiście?+
Dokumenty należy składać osobiście. Może je również złożyć osoba przez ciebie upoważniona, która powinna przedstawi w Biurze Rekrutacji pisemne upoważnienie do złożenia i podpisania dokumentów w twoim imieniu.
Jakie dokumenty muszą być poświadczone notarialnie?+
Notarialnie poświadczone powinny być wszystkie dokumenty wymagające tłumaczenia na język polski lub angielski: dyplom, transkrypcja ocen oraz inne, które są niezbędne w procesie rekrutacji.
Czy dokumenty mogą zostać złożone w imieniu kandydata przez upoważnioną osobę?+
Dokumenty należy składać osobiście. Może je również złożyć osoba upoważniona, która powinna przedstawić w Biurze Rekrutacji pisemne upoważnienie do złożenia i podpisania dokumentów w twoim imieniu.
Czy kandydaci, którzy znajdują się na liście rezerwowej, też muszą składać dokumenty?+
W uczelni nie funkcjonuje lista rezerwowa.
Czy wyniki matur należy wpisywać samodzielnie?+
W systemie rekrutacyjnym należy wpisać wyłącznie wynik egzaminu maturalnego z języka obcego. Pozwala to uczelni przypisać cię do grupy językowej o odpowiednim poziomie.
Czy w procedurze rekrutacyjnej brana jest pod uwagę część ustna egzaminu maturalnego?+
Dotyczy to wyłącznie wyniku egzaminu z języka obcego.
Jak wygląda procedura przyjęć dla kandydatów będących laureatami bądź finalistami olimpiad przedmiotowych?+
Procedura jest taka sama, jak dla innych kandydatów, nie ma specjalnych preferencji.
Na jakiej zasadzie ustalane są progi punktowe dla poszczególnych kierunków?+
W uczelni nie ma żadnych progów punktowych.
W jaki sposób zostanę poinformowany o zakwalifikowaniu do przyjęcia / przyjęciu na studia?+
Po wypełnieniu aplikacji na stronie rekrutacyjnej i załączeniu skanów niezbędnych dokumentów otrzymasz zwrotny e-mail z decyzją o warunkowym przyjęciu na studia. Oznacza to, że powinieneś zgłosić się z oryginałami dokumentów do Biura Rekrutacji i oficjalnie zapisać się na studia.
Czy w dostaniu się na studia ma znaczenie kolejność zgłoszeń?+
W uczelni nie ma limitu miejsc. W przypadku dużej liczby kandydatów na dany kierunek uczelnia tworzy kolejne grupy zajęciowe.
Czy zakwalifikowany do przyjęcia oznacza przyjęty na studia?+
Tak, to znaczy, że spełniasz wymogi rekrutacyjne i ostatnim krokiem, jaki powinieneś podjąć, jest złożenie dokumentów w Biurze Rekrutacji.
Czy pełna rejestracja elektroniczna wraz z uiszczoną opłatą rekrutacyjną daje podstawę do rozpatrywania wniosku o przyjęcie na studia?+
Tak, pełna rejestracja elektroniczna wraz z uiszczoną opłatą rekrutacyjną dają taką podstawę.
W jaki sposób można dokonać opłaty rekrutacyjnej?+
Otrzymasz pocztą elektroniczną informację o numerze rachunku uczelni, na który należy dokonać płatności.
Co wpisać w tytule przelewu?+
W tytule przelewu wpisz swoje imię i nazwisko, numer PESEL i kierunek studiów. Opłatę rekrutacyjną możesz wnieść przed złożeniem dokumentów w Biurze Rekrutacji.
W jakim terminie należy dokonać opłaty rekrutacyjnej?+
Opłatę rekrutacyjną możesz wnieść przed złożeniem dokumentów w Biurze Rekrutacji lub w dniu składania dokumentów w uczelni.
Co się stanie, jeśli nie wniosę opłaty rekrutacyjnej w wymaganym terminie (nie będzie ona zaksięgowana w wymaganym terminie)?+
Bez potwierdzenia opłaty rekrutacyjnej twoje dokumenty nie zostaną przyjęte.
Czy przelew muszę zrobić z mojego konta, czy może go zrobić za mnie np. mama?+
Nie ma znaczenia, kto robi przelew. Ważne, żeby w tytule przelewu wpisać, kto jest płatnikiem – twoje imię i nazwisko, numer PESEL i kierunek.
Jakie przedmioty brane są pod uwagę w procesie kwalifikacyjnym?+
Nie ma znaczenia, jakie przedmioty zdawałeś na maturze. Musisz mieć tylko świadectwo dojrzałości. Wyjątek stanowi kierunek Filologia – w tym przypadku musisz mieć zdaną rozszerzoną maturę z języka angielskiego lub certyfikat znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej B1.
O przyjęcie na ile kierunków studiów mogę się ubiegać?+
Możesz aplikować na wszystkie kierunki. Ostateczną decyzję podejmiesz w trakcie rekrutacji na miejscu, w uczelni.
W jaki sposób dokonywana jest procedura przeniesienia?+
Procedura przeniesienia jest dokładnie opisana na stronie uczelni, zobacz w zakładce - Pytania i odpowiedzi: https://www.vistula.edu.pl/pytania-i-odpowiedzi/
Do kiedy i w jakim formacie muszę zamieścić zdjęcie elektroniczne w formularzu rejestracyjnym?+
Wymagane jest zdjęcie dowodowe lub paszportowe. Jego skan powinieneś zamieścić w elektronicznej aplikacji. Zdjęcie powinno być zapisane w formacie jpg.
Wasze pytania:
Nikt jeszcze nie zadał pytania tej uczelni.