Digital Marketing

Digital Marketing

Artykuł archiwalny

Kierunek może nie być dostępny w ofercie uczelni. Informację należy zweryfikować na stronie uczelni: Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Digital Marketing – Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Studia na kierunku digital marketing w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie to studia magisterskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (magistra).

Studia możesz podjąć w trybie  stacjonarnym (dziennym)Specyfika studiów zależy od wyboru specjalności / ścieżki kształcenia. Studia gwarantują zdobycie niezbędnych umiejętności, które będą przydatne w przyszłej pracy zawodowej.

 

Program studiów i przedmioty

W programie studiów na kierunku digital marketing znajdziesz takie przedmioty jak np.:

  • sztuczna inteligencja w biznesie
  • cyfrowa transformacja
  • podstawy zarządzania projektami
  • analiza danych biznesowych
  • CRM i automatyzacja marketingu
  • wirtualne zespoły
  • prawne aspekty wirtualizacji
  • projekt e- konsultingowy

 

Digital Marketing, czyli Marketing cyfrowy. Cóż to dokładnie jest? Ogólnie rzecz ujmując to różne formy działań, mające na celu zbudowanie jak najlepszych relacji z klientem, a także realizację strategii, dzięki którym możliwe jest mierzenie wyników. Brzmi interesująco? Jeśli tak, to wybierzcie zakres Digital Marketing dostępny na studiach magisterskich z zarządzania w j. angielskim Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, gdzie prowadzony jest na studiach drugiego stopnia.

Zakres Digital Marketing w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie zakłada wykształcenie nowoczesnego menedżera, który biegle porusza się w warunkach gospodarki cyfrowej, rozumie współczesny świat i współczesnego klienta. Partnerami studiów są uznane marki ze świata digital, w tym: Accenture, Sotrender, Brand24, Salesmanago, które oferują studentom m.in. staże, programy certyfikacyjne, bezpłatny dostęp do narzędzi internetowych, wykłady gościnne i spotkania z praktykami.

Studia w zakresie Digital Marketing w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie to bogaty program, w którym widnieją następujące przedmioty: sztuczna inteligencja w biznesie, cyfrowa transformacja, podstawy zarządzania projektami, analiza danych biznesowych, CRM i automatyzacja marketingu, wirtualne zespoły, prawne aspekty wirtualizacji, projekt e- konsultingowy, analiza portfolio klientów, projektowanie i zarządzanie stroną internetową, analityka webowa, marketing w mediach społecznościowych, zarządzanie doświadczeniami konsumentów, wideo i grafika komputerowa, e-handel i strategia e-biznesu.

Realizowany program na omawianym przez nas kierunku ma, przede wszystkim, przekazać wiedzę i umiejętności z zakresu wszechstronnego wykorzystania Internetu i technologii sieciowych w marketingu, tworzenia i zarządzania stronami internetowymi, współpracy i zarządzania relacjami ze współczesnym klientem, zarządzania projektami IT oraz zarządzania zespołem realizującym te projekty, wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie. Z tak szerokim wachlarzem umiejętności absolwenci kierunku Digital Marketing znajdą zatrudnienie w firmach konsultingowych, agencjach interaktywnych, agencjach social media, firmach internetowych. Odnajdą się oni w rolach Digital Transformation Officer, Project Manager, Digital Marketing Manager, czy Relationship Management Analyst.

Kierunki studiów w Warszawie tworzą razem bardzo długą listę, dlatego niejeden kandydat na studia może mieć spore problemy z wyborem idealnej dla siebie dyscypliny, a także uczelni, która poprowadzi drogę jego edukacji.

 

Jakie ma Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie opinie?

Krzysiek, student Digital Marketing mówi:

„Mój plan na studia był prosty. Chciałem dowiedzieć się jak budować strategie e-marketingowe, jak dobrze tworzyć strony internetowe, sklepy on-line, jak posługiwać się narzędziami Google czy Facebook, jak tworzyć grafiki. Tego wszystkiego, a nawet znacznie więcej nauczyłem się w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, na wyjątkowej uczelni.”

 

Wiedza, którą możesz zdobyć studiując Digital Marketing w Akademii Leona Koźmińskiego:

Absolwent zakresu Digital Marketing w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie może posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:

  • współczesnych technologii i sztucznej inteligencji,
  • analityki webowej,
  • współpracy i zarządzania relacjami ze współczesnym klientem,
  • budowania popularności firmy w sieci,
  • projektowania i prowadzenia interakcji z klientami z wykorzystaniem mediów społecznościowych,
  • analizowania informacji on-line,
  • zarządzania projektami IT oraz zarządzania zespołem realizującym te projekty,
  • wirtualnego zarządzania zespołem,
  • podstaw grafiki komputerowej i montowania materiałów video.

 

 

Praca, czyli gdzie będziesz mógł pracować po zakresie Digital Marketing:

Absolwent zakresu Digital Marketing w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie może znaleźć zatrudnienie w:

  • firmach konsultingowych,
  • agencjach interaktywnych,
  • agencjach social media,
  • firmach internetowych

 

Artykuł ma charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Komentarze (0)