Zasady rekrutacji
Na Uniwersytecie Rolniczym funkcjonuje dwustopniowy system rekrutacji:
-
I stopień – rejestracja online w elektronicznym systemie rekrutacji: www.rekrutacja.ur.krakow.pl
-
II stopień – dostarczenie niezbędnych dokumentów do Komisji
Rekrutacyjnej działającej na każdym Wydziale w wyznaczonym przez nią terminie.
Niezbędne dokumenty:
-
dokument potwierdzający rejestrację w systemie ERK;
-
potwierdzenie opłaty rekrutacyjnej;
-
dokumenty potwierdzające wykształcenie wraz z apostille;
-
dokumenty w języku polskim potwierdzone przez
-
tłumacza przysięgłego;
-
certyfikat znajomości języka polskiego;
-
ubezpieczenie zdrowotne;
-
4 fotografie w rozmiarze 3,5x4,5 (jak do wizy)
-
kserokopia pierwszej strony paszportu, a także wizy lub karty pobytu albo innego dokumentu uprawniającego do pobytu na terytorium Polski.
Artykuł ma charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni:
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie