Technologie cyfrowe w animacji kultury

Technologie cyfrowe w animacji kultury

Technologie cyfrowe w animacji kultury studia

Technologie cyfrowe w animacji kultury studia - kierunek studiów

Szukasz innowacyjnych studiów w zakresie nauk humanistycznych, które wychodzą naprzeciw zapotrzebowaniom nowoczesnych firm? Technologie cyfrowe w animacji kultury to jeden z nielicznych humanistycznych kierunków dotrzymujących kroku współczesnej kulturze wykorzystującej dokonania obecnej technologii. Jeżeli zatem chciałbyś podjąć pracę w nowoczesnych mediach to Technologie cyfrowe w animacji kultury mogą być świetnym kierunkiem dla Ciebie!

Czego nauczysz się w ramach studiów na kierunku Technologie cyfrowe w animacji kultury? Studia kształcą w zakresie posługiwania się nowoczesnymi mediami, a także współczesnej kultury. Kierunek łączy zatem wiedzę teoretyczną z praktycznymi umiejętnościami w dziedzinie animowania obiektów oraz organizacji wydarzeń w obszarze szeroko pojętej kultury. Przykładowymi przedmiotami będą: grafika komputerowa 2D, gry komputerowe w kulturze, design w kulturze, podstawy programowania zorientowanego na klienta czy środowisko programistyczne. Warto podkreślić, że kierunek powstał we współpracy z firmami działającymi na rynku nowoczesnych mediów, co pozwoli Ci lepiej poznać wymagania rynku lub nawet znaleźć ciekawe praktyki w jednej z firm.

Gdzie znajdziesz zatrudnienie jako absolwent Technologie cyfrowe w animacji kultury? Po ukończeniu studiów będziesz mógł pracować w firmach prowadzących portale specjalizujące się w problematyce kulturalnej, w social mediach lub w agencjach reklamowych promujących wydarzenia kulturalne za pomocą nowych mediów. Co więcej, praca będzie na Ciebie czekać w nowoczesnych placówkach kulturalnych i ośrodkach kultury w firmach zajmujących się badaniem zasobów sieciowych. Będziesz mógł także analizować trendy rynkowe lub pracować w firmach marketingowych. Jeżeli zatem jesteś osobą kontaktową i masz właściwe kompetencje społeczne to Technologie cyfrowe w animacji kultury to może być świetnym początkiem Twojej przyszłej kariery w tym zakresie!

 

Wiedza, którą zdobędziesz, studiując technologie cyfrowe w animacji kultury

Absolwent powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:
  • animacji kultury oraz współczesnej kultury,
  • tworzenie multimediów i grafiki komputerowej, stron internetowych,
  • tworzenia tekstów dla portali internetowych,
  • przetwarzanie informacji za pomocą cyfrowych narzędzi,
  • języka obcego na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego Rady Europy oraz posiada umiejętności posługiwania się specjalistycznym językiem angielskim z zakresu kierunku kształcenia.
 

Jaka praca, czyli gdzie będziesz pracował po kierunku technologie cyfrowe w animacji kultury

Absolwent kierunku technologie cyfrowe w animacji kultury znajdzie zatrudnienie w/jako:
  • pracownik w firmach działających w problematyce kulturalnej,
  • pracownik w instytucjach kulturalnych,
  • pracownik w social mediach,
  • pracownik w firmie analizujące trendy rynkowe,
  • pracownik firmy marketingowej.
 

Jakie przedmioty zdawać na maturze?

Żeby dostać się na studia na kierunku technologie cyfrowe w animacji kultury, na większości uczelni przy rekrutacji brane są pod uwagę następujące przedmioty maturalne: język polski, matematyka, fizyka, infoamtyka, język obcy.

Popularne miasta, które oferują studia na kierunku TECHNOLOGIE CYFROWE W ANIMACJI KULTURY

Gdzie studiować i jakie wymagania na kierunek Technologie cyfrowe w animacji kultury

TECHNOLOGIE CYFROWE W ANIMACJI KULTURY - Szkoły wyższe, uczelnie i wymagania

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
typ studiów
tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Kierunek technologie cyfrowe w animacji kultury prowadzony jest przez:

Wydział Humanistyczny UMCS

Popularne artykuły dla kierunku TECHNOLOGIE CYFROWE W ANIMACJI KULTURY w dziale uczelnia

Zobacz inne kierunki Informatyczne

Komentarze (0)