Komunikacja medialna i wizerunkowa

Komunikacja medialna i wizerunkowa

Komunikacja medialna i wizerunkowa studia - kierunek studiów

Lubisz pracować z ludźmi? Jesteś otwarty na nowe doświadczenia? Dynamiczna praca to Twój żywioł? Jeśli bez trudu zgodziłeś się z powyższymi pytaniami, to powinieneś przyjrzeć się uważniej studiom na kierunku Komunikacja medialna i wizerunkowa. Przeczytaj poniższy opis by uzyskać wszystkie niezbędne informacje dotyczące tej propozycji kształcenia!

Jakie zagadnienia znalazły się w programie studiów? Uczestnicząc w zajęciach zdobędziesz wiedzę z zakresu psychologii społecznej, komunikacji niewerbalnej oraz socjologii. W trakcie nauki na kierunku Komunikacja medialna i wizerunkowa nauczysz się przygotowywać materiały promocyjne i wystąpienia publiczne. Otrzymasz także niezbędną wiedzę z obszaru przepisów prawnych dotyczących m.in. reklamowania. Co jeszcze? W programie znalazły się również zajęcia, dzięki którym dowiesz się w jaki sposób efektywnie budować i dbać o wizerunek firmy czy organizacji. Studenci tego kierunku mogą wybrać specjalizację spośród następujących: glokalność, public relations i dziennikarstwo kulturalne i społeczne. Dzięki różnorodności propozycji bez trudu dopasujesz specjalność do swoich zainteresowań.

Po ukończeniu studiów na kierunku Komunikacja medialna i wizerunkowa będziesz mógł podjąć zatrudnienie w szeroko rozumianych środkach masowego przekazu. Oprócz tego swoja drogę zawodową możesz rozpocząć w instytucjach administracji publicznej oraz samorządowej. Inną alternatywą jest praca w korporacji lub firmach doradczych. Nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś spróbował swoich sił w agencjach PR lub w organizacjach pozarządowych. Jeśli zaciekawiły Cię perspektywy zawodowe i uważasz, że odnajdziesz się w tym obszarze kształcenia to zdecyduj się na studia na kierunku Komunikacja medialna i wizerunkowa!


Wiedza, którą zdobędziesz, studiując Komunikację medialną i wizerunkową


Absolwent powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:

  • znajomości zagadnień dotyczących psychologii społecznej oraz socjologii
  • opracowywania materiałów promocyjnych oraz wystąpień publicznych
  • dysponowania wiadomościami dotyczącymi funkcjonowania mediów
  • znajomości technik budowania wizerunku firmy
  • warsztatu dziennikarskiego
  • przygotowywania strategii mających za zadanie odbudować wizerunek

Jaka praca, czyli gdzie będziesz pracował po kierunku Komunikacja medialna i wizerunkowa


Absolwent kierunku Komunikacja medialna i wizerunkowa znajdzie zatrudnienie w/jako:

  • pracownik mass mediów
  • pracownik agencji PR
  • pracownik organizacji pozarządowych
  • pracownik instytucji administracji publicznej
  • pracownik firm doradczych
  • pracownik korporacji

Jakie przedmioty zdawać na maturze?

Żeby dostać się na studia na kierunek Komunikacja medialna i wizerunkowa, na większości uczelni przy rekrutacji brane są pod uwagę następujące przedmioty maturalne: język polski, język obcy nowożytny, wiedza o społeczeństwie, historia  

 

Popularne miasta, które oferują studia na kierunku KOMUNIKACJA MEDIALNA I WIZERUNKOWA

Gdzie studiować i jakie wymagania na kierunek Komunikacja medialna i wizerunkowa

KOMUNIKACJA MEDIALNA I WIZERUNKOWA - Szkoły wyższe, uczelnie i wymagania

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
typ studiów
tryb studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Zobacz inne kierunki Psychologiczne i społeczne

Komentarze (0)