Wczesne wspomaganie rozwoju z terapią pedagogiczną

Wczesne wspomaganie rozwoju z terapią pedagogiczną

Wczesne wspomaganie rozwoju z terapią pedagogiczną studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Wczesne wspomaganie rozwoju z terapią pedagogiczną to propozycja kształcenia, która pozwala pozyskać wiedzę i umiejętności niezbędne w przeprowadzaniu diagnozy i terapii dzieci oraz młodzieży ze specyficznymi z trudnościami w uczeniu się oraz zaburzeniami rozwoju ruchowego, emocjonalnego i społecznego. Studia umożliwiają także poznanie specyfiki, zasad organizacji pracy i funkcjonowania placówek, w których można realizować zadania zawodowe po ukończeniu procesu kształcenia.

Studenci Wczesnego wspomagania rozwoju z terapią pedagogiczną poruszają się po zagadnieniach: przyczyn i przejawów zaburzeń rozwojowych, psychologii wychowawczej i klinicznej, diagnozy i terapii pedagogicznej, prawa oświatowego, organizowania różnych form pomocy psychologiczno- pedagogicznej oraz wspierania rodziców i nauczycieli w rozwiązywaniu problemów wychowawczych.

Co po studiach? Jak może wyglądać droga zawodowa po ukończeniu nauki w ramach tej ścieżki kształcenia? Absolwenci Wczesnego wspomagania rozwoju z terapią pedagogiczną mogą znaleźć zatrudnienie między innymi w: przedszkolach, szkołach, placówkach oświatowych, świetlicach szkolnych, świetlicach środowiskowych i terapeutycznych, jednostkach pomocy społecznej, ośrodkach wczesnej interwencji, specjalistycznych centrach wspierających edukację włączającą.

 

Uczelnie, gdzie Wczesne wspomaganie rozwoju z terapią pedagogiczną jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uczelnia Społeczno-Medyczna w Warszawie

Uczelnia Społeczno-Medyczna w Warszawie

Pedagogika stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Komentarze (0)