Psychologia biznesu i coaching to propozycja kształcenia, dzięki której można pozyskać wiedzę i umiejętności z dwóch obszarów, a zatem psychologii wykorzystywanej w sferze biznesowej oraz coachingu, który można rozumieć jako szereg rozmaitych działań mających na celu pomoc organizacjom w przyspieszeniu tempa rozwoju i polepszeniu efektów działania.
Realizowane zajęcia poświęcone są między innymi: psychologii zachowania konsumentów, strategiom kreatywnym w reklamach, zarządzaniu stresem zawodowym czy zarządzaniu relacjami z klientem. Oprócz tego, zaznajamiają się z zasadami rekrutacji, procesami podejmowania decyzji, negocjacjami biznesowymi, systemami motywacyjnymi czy zasadami zarządzania zespołem.
Posiadając wiedzę, umiejętności oraz kompetencje społeczne można znaleźć zatrudnienie między innymi w firmach doradczych, firmach konsultingowych czy firmach szkoleniowych. Można wykonywać obowiązki w roli koordynatora procesów rozwojowych bądź lidera zespołu.