komunikacja promocyjna i kryzysowa studia


<  Kierunki studiów

Komunikacja promocyjna i kryzysowa studia - kierunek studiów

Komunikacja promocyjna i kryzysowa to kierunek, który wychodzi naprzeciw zapotrzebowaniom nowoczesnego rynku. Jak w odpowiedni sposób promować produkty oraz zarządzać informacją? Jak prowadzić rozmowy negocjacyjne, aby osiągnąć sukces? Tego i wiele więcej nauczysz się studiując Komunikację promocyjną i kryzysową! Jeżeli zatem świetnie odnajdujesz się w komunikacji interpersonalnej, masz głowę pełną pomysłów i chęć przekazania ich innym to Komunikacja promocyjna i kryzysowa to może być kierunek dla Ciebie!

Czego nauczysz się w ramach studiów na kierunku Komunikacja promocyjna i kryzysowa? Kierunek kształci w zakresie nauk społecznych kładąc nacisk na formowanie poprawnych stosunków między podmiotami funkcjonującymi w sferze publicznej. Co więcej, dowiesz się o mechanizmach przepływu informacji oraz ich oddziaływania na podmioty społeczne, a także o rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych. Będziesz w stanie opracować odpowiednie strategie w zakresie komunikacji społecznej. Ważnym aspektem studiów są też umiejętności miękkie, dzięki czemu nauczysz się efektywnie oraz kreatywnie wykonywać swoją pracę w przyszłym zawodzie

Gdzie znajdziesz zatrudnienie jako absolwent kierunku Komunikacja promocyjna i kryzysowa? Po ukończeniu studiów będziesz mógł pracować jako: rzecznik prasowy firm oraz organizacji, specjalista od promocji w strukturach samorządowych, specjalista od reklamy i promocji w agencjach reklamowych, agencjach public relations i działach promocji firm, negocjator kryzysowy czy manager programów kryzysowych. Jak widzisz możliwości jest naprawdę dużo, więc jeżeli jesteś osobą odporną na stres i masz wysokie zdolności interpersonalne to Komunikacja promocyjna i kryzysowa jest może być kierunkiem dla Ciebie!

 


Wiedza, którą zdobędziesz, studiując komunikację promocyjną i kryzysową


Absolwent powinien posiadać wiedzę i umiejętności w zakresie:

  • prowadzenia i kształtowania poprawnych stosunków między podmiotami funkcjonującymi w sferze publicznej poprzez dobrze zaplanowaną komunikację społeczną,
  • zabiegów marketingowych mających na celu promocję produktów,
  • prowadzenia diagnozy i terapii w przypadku zaburzeń mowy i języka jako elementu kultury i narzędzia komunikacji,
  • zasad komunikowania publicznego, interpersonalnego i w grupie, mechanizmów przepływu informacji, zasad kreowania informacji, a także mechanizmów oddziaływania na podmioty społeczne poprzez właściwie kształtowaną i właściwie zarządzaną komunikacją,
  • języka obcego na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego Rady Europy oraz posiada umiejętności posługiwania się specjalistycznym językiem angielskim z zakresu kierunku kształcenia.

Jaka praca, czyli gdzie będziesz pracował po kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa


Absolwent kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa znajdzie zatrudnienie w/jako:

  • rzecznik prasowy firm oraz organizacji,
  • specjalista od promocji w strukturach samorządowych,
  • specjalista od reklamy i promocji w agencjach reklamowych, agencjach public relations i działach promocji firm,
  • koordynator działań kryzysowych,
  • pracownik w dziale reklamy mediów.

Jakie przedmioty zdawać na maturze?

Żeby dostać się na komunikację promocyjną i kryzysową, na większości uczelni przy rekrutacji brane są pod uwagę następujące przedmioty maturalne: język polski, język obcy, przedmmiot dowolny.

 

 

autor Marta Matyja

 

Komentarze (0)


KARIERA


KIERUNKI STUDIÓW


STUDIA

studia biologicznestudia biologiczne

UCZELNIE