Studia na kierunku marketing i sprzedaż – studia online prowadzone są zdalnie za pomocą specjalnej platformy do e-learningu. Uczestnicy zyskują nieograniczony dostęp do materiałów edukacyjnych.
Program zajęć został przygotowany wraz z ekspertami, którzy na co dzień zajmują się obsługą firm w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych oraz komunikacji z rynkiem w ramach nowych technologii.
Wykładowcy korzystają z aktywizujących technik dydaktycznych w formie gier strategicznych, studium przypadków czy innych zadań angażujących słuchaczy. W siatce zajęć uwzględniono takie przedmioty, jak np. podstawy socjologii, prawo handlowe czy technologia informacyjna.
Studenci w ramach kształcenia wybierają jedną z dostępnych ścieżek dydaktycznych – zarządzanie sprzedażą lub e-marketing.
Typ i tryb studiów:
Studia na kierunku marketing i sprzedaż – studia online możemy podzielić na:
1. Typ
-
studia I stopnia (licencjackie).
2. Tryb:
Zdobywana wiedza i umiejętności
Uczelnie w Poznaniu na kierunku marketing i sprzedaż – studia online kształcą absolwentów, którzy mają obszerną wiedzę i umiejętności w zakresie zachowań rynkowych konsumentów czy marketingu usług i handlu.
Znają specyfikę pracy w obszarze nowoczesnego marketingu oraz sprzedaży. Potrafią planować i dokonywać analiz marketingowych. Wiedzą, jakie są efektywne techniki pozyskiwania klientów indywidualnych oraz biznesowych.
Efektywnie wykorzystują nowoczesne narzędzia marketingowe i techniki budowania wizerunku marki czy mediów społecznościowych. Projektują kampanie reklamowe, serwisy internetowe zorientowane na użytkownika.
Wiedzą, jakie są techniki psychologii sprzedaży oraz wywierania wpływu. Zarządzają zespołami sprzedażowymi. Projektują platformy e-sprzedażowe, wykorzystując social media.