FINANSE I ZARZĄDZANIE W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM - STUDIA PODYPLOMOWE⋮ |
Rekrutacja |
Celem studiów jest wprowadzenie w tematykę finansów i zarządzania w samorządzie terytorialnym. Studia mają na celu zapoznanie uczestników z systemem dochodów jednostek samorządu terytorialnego, zasadami realizacji wydatków oraz procedurą planowania finansowego w jednostkach samorządu terytorialnego. Ponadto studia wyposażą uczestników w wiedzę oraz umiejętności z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej, a także umiejętność analizy i oceny sytuacji finansowej jednostek samorządu terytorialnego.
Zwiń
JĘZYK NIEMIECKI W KONTAKTACH BIZNESOWYCH I TURYSTYCZNYCH - STUDIA PODYPLOMOWE⋮ |
Rekrutacja |
Studia mają na celu podwyższenie kwalifikacji zawodowych, poprzez doskonalenie kompetencji językowych umożliwiających funkcjonowanie w instytucjach związanych z biznesem i obsługą ruchu turystycznego, które współpracują z partnerami z krajów niemieckojęzycznych. Uzyskane kompetencje ułatwią samodzielne prowadzenie działalności w tym zakresie.
Uczestnicy zostaną zapoznani ze specjalistycznym słownictwem z zakresu biznesu i turystyki, co umożliwi im tworzenie oraz rozumienie typowych tekstów pisanych ze sfery biznesu i turystyki, aktywne branie udziału w negocjacjach oraz nawiązywanie kontaktów. Oprócz wiedzy i umiejętności językowych słuchacze nabędą kompetencje w zakresie gospodarki i kultury krajów niemieckojęzycznych oraz marketingu i PR.
Zwiń
KREOWANIE MARKI LIDERA W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - STUDIA PODYPLOMOWE⋮ |
Rekrutacja |
Celem studiów podyplomowych jest przekazanie wiedzy oraz doskonalenie kompetencji komunikacyjnych i przywódczych w sferze publicznej, między innymi:
- zdobycie przez uczestników umiejętności efektywnego komunikowania się z kluczowymi grupami otoczenia, zarówno zewnętrznego, jak i wewnętrznego (pracownikami, mieszkańcami, liderami opinii, organizacjami, partnerami);
- zdobycie umiejętności kreowania własnej marki i wizerunku;
-praktyczne zapoznanie się z najnowszymi trendami i wyzwaniami w zarządzaniu publicznym, takimi jak budowanie partnerstw i współpraca, także międzysektorowa, myśleniem projektowym i sieciowym, współzarządzaniem;
- zapoznanie z najnowszymi trendami;
- zdobycie praktycznych kompetencji liderskich;
- poznanie i rozwijanie umiejętności planowania, przygotowywania, realizowania i analizowania przeprowadzonych kampanii komunikacyjnych z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi.
Zwiń
Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych
informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni:
Karkonoska Akademia Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.
Uczelnia w Karkonoszach - mega miejscówce. Spoko studia, akademik w ludzkiej cenie i nie jakiś syf, tylko elegancja. Brałbym.
Dziękujemy! Cieszymy się, że lubisz KANS.