Zadaj pytanie×
FAQ - najczęściej zadawane pytania:
Czy istnieje granica wieku, która ogranicza możliwość podjęcia studiów w systemie stacjonarnym?+
Nie, studiować możesz w każdym wieku.
Jakie dokumenty należy dostarczyć po zakwalifikowaniu się na studia stacjonarne I stopnia?+
Wykaz dokumentów, które należy dostarczyć do Komisji Rekrutacyjnej: 1. Podanie (ankieta osobowa) wydrukowane z IRK i podpisane. 2. Oryginał dowodu bezzwrotnej opłaty rekrutacyjnej (85,00 zł). 3. Jedno kolorowe zdjęcie wykonane na jasnym tle, przyklejone do podania oraz zdjęcie dostarczone w formie elektronicznej. 4. Oryginał świadectwa dojrzałości. 5. Kserokopię świadectwa ukończenia szkoły średniej. 6. Kserokopię ważnej książeczki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych lub oryginał ważnego orzeczenia lekarskiego do celów sanitarno-epidemiologicznych - tylko kierunek Nauki o Jakości. Dostarczenie oryginałów dokumentów jest warunkiem koniecznym przyjęcia na studia. Sposób dostarczenia oryginałów dokumentów: a. przesyłki kurierskie (z dopiskiem "Komisja Rekrutacyjna WZNJ"); b. osobiście w godzinach pracy Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej. Oryginały dokumentów muszą być dostarczone jak najszybciej. O terminie dostarczenia dokumentów nie decyduje data stempla pocztowego. Oryginały dokumentów należy przesyłać w kartonowej białej teczce opisanej zgodnie z wymogami - wzór oznaczenia teczki dla kandydatów na studia I stopnia * wydrukuj wzór i naklej na swoją teczkę.
W jaki sposób i gdzie mogę dostarczyć dokumenty na Uczelnię?+
Komisja rekrutacyjna dyżuruje w Budynku C - Uniwersytetu Morskiego w Gdyni na ul. Morskiej 81 (wejście po prawej stronie, w bramie wjazdowej na teren Uczelni) - w pokoju C-7 (parter) zimą i w pokoju C-61 latem. Terminy dyżurów zamieszczone są w okresie rekrutacji na stronie.
Czy dokumenty muszę składać osobiście?+
Nie.
Jakie dokumenty muszą być poświadczone notarialnie?+
Jeżeli nie posiadasz oryginału to świadectwo dojrzałości lub odpis muszą być poświadczone notarialnie, świadectwo ukończenia szkoły średniej oraz dyplom i suplement w przypadku rekrutacji na studia drugiego stopnia.
Czy dokumenty mogą zostać złożone w imieniu kandydata przez upoważnioną osobę?+
Tak.
Czy kandydaci, którzy znajdują się na liście rezerwowej, też muszą składać dokumenty?+
Nie prowadzimy list rezerwowych.
Czy wyniki matur należy wpisywać samodzielnie?+
Tak, w systemie elektronicznej rekrutacji.
Czy w procedurze rekrutacyjnej brana jest pod uwagę część ustna egzaminu maturalnego?+
Obecnie nie.
Jak wygląda procedura przyjęć dla kandydatów będących laureatami bądź finalistami olimpiad przedmiotowych?+
Otrzymują maksymalną liczbę punktów.
Na jakiej zasadzie ustalane są progi punktowe dla poszczególnych kierunków?+
Zależne jest to od ilości kandydatów w danym roku na studia.
W jaki sposób zostanę poinformowany o zakwalifikowaniu do przyjęcia / przyjęciu na studia?+
W systemie elektronicznej rekrutacji znajdziesz taką informacje.
Czy w dostaniu się na studia ma znaczenie kolejność zgłoszeń?+
Nie.
Czy zakwalifikowany do przyjęcia oznacza przyjęty na studia?+
Nie.
Czy pełna rejestracja elektroniczna wraz z uiszczoną opłatą rekrutacyjną daje podstawę do rozpatrywania wniosku o przyjęcie na studia?+
Nie, musisz złożyć oryginały dokumentów do komisji rekrutacyjnej.
W jaki sposób można dokonać opłaty rekrutacyjnej?+
Online lub na poczcie na indywidualny nr konta wygenerowany w systemie elektronicznej rekrutacji dla każdego kandydata.
Co wpisać w tytule przelewu?+
Imię, nazwisko, tryb studiów oraz specjalność.
W jakim terminie należy dokonać opłaty rekrutacyjnej?+
Opłata musi być zaksięgowana na koncie Uczelni najpóźniej w ostatnim dniu rekrutacji.
Co się stanie, jeśli nie wniosę opłaty rekrutacyjnej w wymaganym terminie (nie będzie ona zaksięgowana w wymaganym terminie)?+
Nie będziesz brał/a udziału w rekrutacji.
Czy przelew muszę zrobić z mojego konta, czy może go zrobić za mnie np. mama?+
Może to zrobić osoba trzecia z innego konta w związku z tym, iż każdy kandydat posiada indywidualny nr konta.
Jakie przedmioty brane są pod uwagę w procesie kwalifikacyjnym?+
Matematyka, język obcy (poziom podstawowy) oraz matematyka, fizyka z astronomią, chemia , geografia, biologia , informatyka , język obcy (poziom rozszerzony).
Czy brak na maturze jakiegoś z punktowanych w rekrutacji przedmiotów, dyskwalifikuje mnie z ubiegania się o przyjęcie na wybrany kierunek studiów?+
Nie.
O przyjęcie na ile kierunków studiów mogę się ubiegać?+
Na wszystkie.
W jaki sposób dokonywana jest procedura przeniesienia?+
Przeniesienie z innej Uczelni możliwe jest po przedłożeniu trzech dokumentów: - podania do Dziekana Wydziału - wykazu ocen - zgoda Dziekana Uczelni macierzystej
Do kiedy i w jakim formacie muszę zamieścić zdjęcie elektroniczne w formularzu rejestracyjnym?+
Zdjęcie w postaci elektronicznej powinno mieć rozmiary co najmniej 300 x 375 pikseli, co pozwala na wydrukowanie w rozmiarze 2 cm * 2,5 cm z odpowiednią jakością. Wymagany jest format JPG. Maksymalny rozmiar pliku ze zdjęciem to 1 megabajt. Zdjęcie powinno być zamieszczone najpóźniej do ostatniego dnia, w którym jest otwarty system rekrutacji.
Wasze pytania:
Nikt jeszcze nie zadał pytania tej uczelni.