Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Psychologia w biznesie to jedna z nowszych propozycji kształcenia, która stanowi odpowiedź na wyzwania współczesnego świata. Uczelnie w Warszawie dostrzegają jej potencjał i pozwalają wykształcić specjalistów, którzy będą wiedzieli, jak wykorzystywać zdobycze nauk psychologicznych w planowaniu rozwoju niemal każdego przedsiębiorstwa.
Warto uświadomić sobie, że sukces firmy zależny jest od dobrej komunikacji, świadomego zarządzania zespołem czy od tworzenia kampanii marketingowych, które odwołują się do elementów perswazji. Psychologia w biznesie to kierunek, który pozwala zdobyć unikalne wykształcenie – jego absolwenci będą bowiem przygotowani do pełnienia wielu różnorodnych funkcji pozwalających na wykorzystywanie psychologii w codziennych sytuacjach biznesowych.
Psychologia w biznesie w Warszawie, to kierunek studiów, który realizowany jest w ramach kształcenia I stopnia. Został on stworzony więc z myślą o absolwentach szkół średnich oraz wszystkich osobach, które chcą zadbać o swoje wykształcenie wyższe od podstaw. Studentów czekają trzy lata nauki. Będzie to dla nich czas zdobywania podstawowych kwalifikacji zawodowych oraz wiedzy kierunkowej. Studenci I stopnia przygotowywać się będą także do obrony pierwszej pracy dyplomowej, która pomoże im zdobyć tytuł zawodowy licencjata. Po zakończeniu tego etapu nauki absolwenci zadecydują, czy chcą kontynuować kształcenie na kierunkach pokrewnych.
Jaką wiedzę zdobędą studenci psychologii w biznesie? Do tych efektów kształcenia wyższego można zaliczyć chociażby:
Przyszli psychologowie biznesu powinni jednak wiedzieć, jak posiadane kwalifikacje wykorzystywać podczas praktycznych działań. Program kształcenia musi więc obfitować w ćwiczenia praktyczne kładące nacisk na rozwój umiejętności. Jakimi z nich dysponować będą absolwenci tego nowatorskiego kierunku? Oto przykłady rozwijanych kompetencji:
Dziś zdecydowanie częściej dostrzegamy potencjał, jakie kryją zdobycze nauk psychologicznych. Współcześnie także temat zdrowia psychicznego przestaje być tematem tabu – wewnętrzną harmonię próbujemy zachować nie tylko w relacjach prywatnych, lecz także dążymy tego, by towarzyszyła nam ona także podczas zawodowego rozwoju. Dlatego też coraz bardziej popularne stają się zawody coachów oraz mentorów, którzy pomogą dbać między innymi o dobrostan psychiczny pracowników.
Psychologia w biznesie jest także kierunkiem przyszłościowym pod innymi względami. Współczesne przedsiębiorstwa coraz chętniej sięgają po środki i techniki, które korzystnie wpłyną na relacje z klientami, pomogą tworzyć przemyślane kampanie marketingowe czy sprawią, że świadomie wykorzystane techniki perswazji przyniosą firmie sukces – w każdym z tych wymienionych obszarów będzie mógł odnaleźć się wykwalifikowany psycholog biznesu.
?Warto uświadomić sobie, że sukces firmy zależny jest od dobrej komunikacji, świadomego zarządzania zespołem czy od tworzenia kampanii marketingowych, które odwołują się do elementów perswazji.? ? bardzo trafne spostrzeżenia. Ja kończyłam podyplomówkę z psychologii w biznesie na WSKZ-ecie, wtedy jeszcze łączyłam naukę z pracą na etacie i opieką nad małym dzieckiem, na szczęście zajęcia zdalne mocno ułatwiły sprawę, bo nie musiałam nigdzie dojeżdżać. Teraz pracuje w digital marketingu i widzę jak dużo te studia mi dały