MARKETING I KOMUNIKACJA SPOŁECZNA

MARKETING I KOMUNIKACJA SPOŁECZNA

Marketing i komunikacja społeczna studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Marketing i komunikacja społeczna to propozycja kształcenia, która kierowana jest do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy na temat współczesnego modelu komunikacji  i wykorzystywania go w działaniach marketingowych. Studia wprowadzają w przestrzeń, w której spotykają się zagadnienia reprezentujące między innymi zarządzanie, psychologię i komunikację.

Studenci Marketingu i komunikacji społecznej realizują zajęcia, które poświęcone są między innymi: badaniom marketingowym, mediom społecznościowym, psychologii konsumenta, zasadom zarządzania relacjami z klientem, jak również zarządzaniu marką i inżynierii marketingowej.

W jaki sposób można wykorzystać zdobyte na studiach wykształcenie? Absolwenci omawianej ścieżki kształcenia mogą pracować jako specjaliści do spraw marketingu i zajmować się planowaniem, przeprowadzaniem i monitorowaniem działań marketingowych, jako menedżerowie do spraw marki i zajmować się komunikacją marketingową z otoczeniem, jak również pracować jako kierownicy działów sprzedaży, reklamy i marketingu.

 

Uczelnie, gdzie MARKETING I KOMUNIKACJA SPOŁECZNA jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Komentarze (0)