Marketing i komunikacja rynkowa - limity

Marketing i komunikacja rynkowa - limity

Marketing i komunikacja rynkowa - limity

Co roku uczelnie lub właściwy minister (np. Minister Zdrowia dla kierunku lekarskiego i lekarsko-dentystycznego, Minister Obrony Narodowej dla kandydatów na żołnierzy zawodowych czy Minister Sprawiedliwości dla funkcjonariuszy służby więziennej) określają limity przyjęć na studia stacjonarne oraz niestacjonarne na określonym kierunku studiów uwzględniając możliwości dydaktyczne uczelni, oraz zapotrzebowanie na absolwentów tych studiów.

Orientacyjne limity miejsc na kierunku marketing i komunikacja rynkowa na poszczególnych uczelniach

Wybierz rok

Uczelnie

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Poziom studiów
Forma studiów
I stopnia II stopnia jednolite
Politechnika Lubelska Politechnika Lubelska stacjonarne I stopnia:
60
II stopnia:
-
jednolite:
-
Dowiedz się więcej
niestacjonarne I stopnia:
30
II stopnia:
-
jednolite:
-
Dowiedz się więcej
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie stacjonarne I stopnia:
45
II stopnia:
40
jednolite:
-
Dowiedz się więcej
niestacjonarne I stopnia:
100
II stopnia:
50
jednolite:
-
Dowiedz się więcej
Karkonoska Akademia Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze Karkonoska Akademia Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze stacjonarne I stopnia:
zapytaj uczelnię
II stopnia:
-
jednolite:
-
Dowiedz się więcej
niestacjonarne I stopnia:
-
II stopnia:
-
jednolite:
-
Dowiedz się więcej

Szczegółowe informacje na temat limitów należy sprawdzić na stronie uczelni poprzez kliknięcie przycisku: "Dowiedz się więcej".
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Komentarze (0)