Marketing internetowy studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Marketing internetowy to propozycja kształcenia, która kierowana jest do osób zainteresowanych pozyskaniem obszernej wiedzy na temat wykorzystywania Internetu do celów marketingowych. Studenci poruszają się po licznych zagadnieniach, które dotyczą między innymi: budowania strategii komunikacji, psychologii konsumenta, procesów automatyzacji marketingu, pozycjonowania stron internetowych, tworzenia i realizacji kampanii reklamowych.

Bogaty program nauczania złożony jest z przedmiotów, które pozwalają zapoznać się z zarządzaniem treścią w Internecie, narzędziami digital marketingu, zagadnieniami prawa autorskiego, analityką internetową, badaniami w mediach społecznościowych czy zarządzaniem kapitałem ludzkim w przestrzeni e- biznesu.

Marketing internetowy to ścieżka kształcenia, dzięki której można pozyskać jasno określoną wiedzę oraz konkretne umiejętności. Razem stanowią one podstawę do znalezienia pracy w agencjach reklamowych i marketingowych, a także w działach public relations, działach sprzedaży i działach marketingu.

 

Uczelnie, gdzie MARKETING INTERNETOWY jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

E-biznes stopień: (II), czas trwania: 2 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku e-biznes

Uczelnia Biznesu i Nauk Stosowanych

Uczelnia Biznesu i Nauk Stosowanych "Varsovia" (filia w Szczecinie)

Zarządzanie stopień: (I)  (II), czas trwania: 2 lata • 3 lata
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Specjalności na kierunku zarządzanie

Komentarze (0)