Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Marketing internetowy to propozycja kształcenia, która kierowana jest do osób zainteresowanych pozyskaniem obszernej wiedzy na temat wykorzystywania Internetu do celów marketingowych. Studenci poruszają się po licznych zagadnieniach, które dotyczą między innymi: budowania strategii komunikacji, psychologii konsumenta, procesów automatyzacji marketingu, pozycjonowania stron internetowych, tworzenia i realizacji kampanii reklamowych.
Bogaty program nauczania złożony jest z przedmiotów, które pozwalają zapoznać się z zarządzaniem treścią w Internecie, narzędziami digital marketingu, zagadnieniami prawa autorskiego, analityką internetową, badaniami w mediach społecznościowych czy zarządzaniem kapitałem ludzkim w przestrzeni e- biznesu.
Marketing internetowy to ścieżka kształcenia, dzięki której można pozyskać jasno określoną wiedzę oraz konkretne umiejętności. Razem stanowią one podstawę do znalezienia pracy w agencjach reklamowych i marketingowych, a także w działach public relations, działach sprzedaży i działach marketingu.