Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Dystrybucja i sprzedaż na rynkach krajowych i międzynarodowych to propozycja kształcenia, która oferuje pozyskanie wiedzy i umiejętności w obszarze funkcjonowania i organizacji handlu, dystrybucji, nowoczesnych narzędzi marketingowych oraz technologii wspomagających sprzedaż, negocjacji, strategii obsługi klienta czy też przygotowywania i realizacji strategii i planów sprzedażowych.
Co znajduje się w programie nauczania? Program omawianej ścieżki kształcenia charakteryzuje się tym, że złożony jest z licznych zagadnień. W gronie realizowanych przedmiotów znajdują się między innymi: dystrybucja i ekonomika handlu, negocjacje i techniki sprzedaży, omnichannel marketing i handel elektroniczny, obsługa klienta, strategie i plany sprzedażowe, technika i organizacja handlu.
Co po studiach? Na absolwentów ścieżki kształcenia o nazwie Dystrybucja i sprzedaż na rynkach krajowych i międzynarodowych czeka szeroki wybór stanowisk z różnych branż, takich jak: analityk sprzedaży, lider zespołu w dziale obsługi klienta, specjalista do spraw sprzedaży eksportowej, specjalista do spraw wsparcia sprzedaży, doradca klienta indywidualnego czy korporacyjnego, e-commerce menedżer, lider zespołu w dziale obsługi klienta, kierownik oddziału sprzedaży czy dyrektor regionu sprzedaży.