PSYCHOLOGIA W REKLAMIE I MARKETINGU

PSYCHOLOGIA W REKLAMIE I MARKETINGU

Psychologia w reklamie i marketingu studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Psychologia w reklamie i marketingu to propozycja kształcenia, którą powinny zainteresować się osoby chcące dowiedzieć się jak istotnym elementem reklamy jest psychologia i jak kluczową rolę w niej odgrywa. Psychologia w reklamie i marketingu to zagadnienie, które skupia w sobie liczne elementy, przede wszystkim to olbrzymia wiedza temat odbiorców, ich preferencji, zachowania czy skojarzeń, ale oprócz tego to umiejętność wykorzystania tej wiedzy w praktycznym działaniu.

Studenci Psychologii w reklamie i marketingu zdobywają wiedzę, umiejętności oraz kompetencje w zakresie projektowania i tworzenia różnorodnych narzędzi wpływu na konsumentów, planowania skutecznych kampanii reklamowych i marketingowych, zarządzania różnorodnymi strategiami marketingowymi, kreowania wizerunku czy badania efektywności realizowanych działań.

Gdzie można znaleźć zatrudnienie posiadając wiedzę i umiejętności z tego obszaru? Na absolwentów Psychologii w reklamie i marketingu czekają w szczególności agencje reklamowe, media, agencje marketingowe, firmy doradcze i konsultingowe.

 

Uczelnie, gdzie PSYCHOLOGIA W REKLAMIE I MARKETINGU jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Lubelska Akademia WSEI

Lubelska Akademia WSEI

Psychologia stopień: (I)  (II)  (Jednolite), czas trwania: 2 lata • 3 lata • 5 lat
tryb: stacjonarne, niestacjonarne

Komentarze (0)