Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Psychologia w reklamie i marketingu to propozycja kształcenia, którą powinny zainteresować się osoby chcące dowiedzieć się jak istotnym elementem reklamy jest psychologia i jak kluczową rolę w niej odgrywa. Psychologia w reklamie i marketingu to zagadnienie, które skupia w sobie liczne elementy, przede wszystkim to olbrzymia wiedza temat odbiorców, ich preferencji, zachowania czy skojarzeń, ale oprócz tego to umiejętność wykorzystania tej wiedzy w praktycznym działaniu.
Studenci Psychologii w reklamie i marketingu zdobywają wiedzę, umiejętności oraz kompetencje w zakresie projektowania i tworzenia różnorodnych narzędzi wpływu na konsumentów, planowania skutecznych kampanii reklamowych i marketingowych, zarządzania różnorodnymi strategiami marketingowymi, kreowania wizerunku czy badania efektywności realizowanych działań.
Gdzie można znaleźć zatrudnienie posiadając wiedzę i umiejętności z tego obszaru? Na absolwentów Psychologii w reklamie i marketingu czekają w szczególności agencje reklamowe, media, agencje marketingowe, firmy doradcze i konsultingowe.