KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR

KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR

Studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe, reklama, branding, pr możesz podjąć na w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
    Miejscowość
      Status uczelni
      Typ uczelni
        Więcej filtrów
        Poziom studiów
          Forma studiów
            Czas trwania

              Nie znaleziono uczelni spełniających kryteria wyszukiwania

              KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR studia – kierunek studiów

              Studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations to studia magisterskie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 2 lata (studia II stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (magistra).

              Studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe, reklama, branding, pr
              Rok akademicki 2024/2025
              Forma studiów stacjonarne, niestacjonarne
              Poziom studiów studia II stopnia
              Czas trwania 2 lata (studia II stopnia)

              Uczelnie

              Studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe, reklama, branding, pr możesz podjąć na w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym | komunikowanie promocyjno-wizerunkowe, reklama, branding, pr - uczelnie >

              Opis kierunku

              Studenci kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations zdobędą kompleksową wiedzę z zakresu dziennikarstwa, marketingu, zarządzania reklamy. W czasie kształcenia dowiedzą się więcej na temat marketingu medialnego, komunikowania wizerunkowego, czy brandingu. Ponadto nauczą się sporządzania strategii reklamowych i wykorzystywania technik marketingowych w praktyce zawodowej.

               

              Praca po studiach

              Po ukończeniu powyższych studiów można znaleźć zatrudnienie w agencjach marketingowych i reklamowych, agencjach kreatywnych i eventowych oraz w firmach public relations. Dobrym rozwiązaniem może być także praca w zawodzie grafika komputerowego.

              WYMAGANIA REKRUTACYJNE

              Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations to studia magisterskie skierowane do absolwentów uczelni wyższych, którzy chcieliby rozwijać swoją wiedzę i umiejętności z obszaru marketingu. Aplikując na ten kierunek należy dopełnić niezbędnych formalności i spełnić warunki rekrutacyjne, obowiązujące na danej uczelni.

              Najczęstsze wymagania rekrutacyjne na studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations to:

              • ocena uzyskana na dyplomie ukończenia studiów wyższych.

              *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

              KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR - zasady rekrutacji

              • Terminy rekrutacji

              • Czas trwania

              • Przedmioty maturalne

              • Limity

              • Progi

              Dalsza część artykułu pod reklamą

              JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR?

              Ciężko nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że reklama jest dźwignią handlu. Obecnie, bez dobrej promocji i dopracowanej strategii reklamowej i wizerunkowej nie jest łatwo osiągnąć zamierzone efekty sprzedażowe i dotrzeć do jak największej ilości klientów. Dlatego też, nieustannie rośnie zapotrzebowanie na specjalistów w dziedzinie reklamy. Ich kształceniem zajmuję się kierunek komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations.

               

              1. Typ i tryb studiów:

              Studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations możemy podzielić na:

              1. Poziom:

              2. Forma:

               

              2. Zdobywana wiedza i umiejętności

              Program nauczania na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations będzie oscylował wokół zagadnień związanych z reklamą i marketingiem. Studenci poznają zasady komunikowania marketingowego i wizerunkowego oraz nauczą się tworzenia strategii reklamowych, co z powodzeniem wykorzystają w swojej przyszłej pracy zawodowej.

              Ponadto dowiedzą się, w jaki sposób zarządzać kampaniami reklamowymi oraz wykorzystywać techniki z zakresu e-marketingu. W ramach kształcenia zdobędą zdolności z obszaru grafiki komputerowej i obsługi nowoczesnych narzędzi i programów informatycznych. Co więcej rozwiną także kompetencje miękkie, takie jak zdolność komunikacji, czy pracy zespołowej.

              Dalsza część artykułu pod reklamą

              ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR?

              Studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations trwają 2 lata (studia II stopnia).

              Dalsza część artykułu pod reklamą

              JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR?

              Po ukończeniu studiów na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations można znaleźć ciekawą i dobrze płatną pracę zawodową. Absolwenci idealnie odnajdują się jako pracownicy firm public relations, agencji marketingowych, czy agencji eventowych. Równie ciekawą opcją może być praca w agencjach reklamowych oraz w zawodzie grafika komputerowego lub coacha.

              Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations:

              • firmy i działy Public Relations
              • firmy eventowe
              • coach
              • agencje marketingowe
              • agencje kreatywne
              • agencje reklamowe
              • grafik komputerowy
              • korporacje międzynarodowe
              • własna działalność gospodarcza

              Dalsza część artykułu pod reklamą

              Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

              Filtrowanie
              Województwo
                Poziom studiów

                Dalsza część artykułu pod reklamą

                Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

                Filtrowanie
                Województwo
                  Poziom studiów

                  Dalsza część artykułu pod reklamą

                  Miasta, które oferują studia na kierunku KOMUNIKOWANIE PROMOCYJNO-WIZERUNKOWE, REKLAMA, BRANDING, PR

                  Dalsza część artykułu pod reklamą

                  Teraz najważniejsze

                  kalkulator maturalny

                  matura 2025

                  arkusze maturalne

                  wyniki matur 2024

                  rekrutacja na studia

                  studia

                  kierunki studiów

                  studia podyplomowe

                   

                  Ciekawe

                   


                  gdzie studiować

                   

                   

                  Komentarze (0)