BRAND MANAGER I PR MANAGER - STUDIA PODYPLOMOWE

BRAND MANAGER I PR MANAGER - STUDIA PODYPLOMOWE

Studia na kierunku brand manager i pr manager - studia podyplomowe możesz podjąć na

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
    Więcej filtrów
    Poziom studiów
    Forma studiów
      Czas trwania
        Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

        Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

        Brand manager i pr manager - studia podyplomowe

        Studia na kierunku brand manager i PR manager to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.

        Studia na kierunku brand manager i pr manager - studia podyplomowe
        Rok akademicki 2024/2025
        Forma studiów zjazdy
        Poziom studiów studia podyplomowe

        Uczelnie

        Studia na kierunku brand manager i pr manager - studia podyplomowe możesz podjąć na | brand manager i pr manager - studia podyplomowe - uczelnie >

        Studia skierowane są przede wszystkim do absolwentów szkół wyższych, którzy chcieliby zwiększyć swoje umiejętności i rozszerzyć wiedzę w zakresie budowania marki i prowadzenia komunikacji przedsiębiorstwa i organizacji.

         

        JAKIE WYMAGANIA REKRUTACYJNE?

        W celu rekrutacji na kierunek brand manager i PR manager przeważnie wystarczy wysłać zgłoszenie i dostarczyć odpowiednie dokumenty. Kandydaci powinni się legitymować dyplomem magistra, inżyniera lub licencjata. Studia mogą się wiązać z dodatkowymi opłatami, takimi jak np. czesne. O akceptacji kandydatów może decydować kolejność zgłoszeń, a na kierunku może być ograniczona ilość miejsc. Warto więc wcześniej zapoznać się z harmonogramem rekrutacji oraz zadbać o poprawność dokumentów.

        *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

         

        szczegółowe wymagania na uczelniach

        JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU BRAND MANAGER I PR MANAGER?

        Kierunek brand manager i PR manager jest prowadzony w trybie niestacjonarnym. Zajęcia mogą być prowadzone przez wykwalifikowanych pracowników dydaktycznych uczelni, a także trenerów i doświadczonych praktyków biznesu. Studenci uczestniczą zwykle w wykładach, na których zdobywają wiedzę teoretyczną, jednak studia mają charakter praktyczny, dlatego większość zajęć może mieć formę np. ćwiczeń, warsztatów czy symulacji. Słuchacze mają także możliwość wzięcia udziału w dyskusjach, podczas których mogą się wymienić doświadczeniem i poglądami. Zdobywają również cenne kontakty zawodowe. W trakcie studiów przewidziane są często również projekty indywidualne i grupowe. Postępy w nauce mogą być weryfikowane za pomocą egzaminów pisemnych, testów i prezentacji projektów.

         

        1. Typ i tryb studiów:

        Studia na kierunku brand manager i PR manager możemy podzielić na:

        1. Typ                                                                   

         

        2. Tryb:

         

        2. Zdobywana wiedza i umiejętności

        Studenci kierunku brand manager i PR manager zdobywają szeroką wiedzę w zakresie ogólnie pojętego marketingu. Mogą dowiedzieć się, czym zajmują się osoby odpowiedzialne za PR w organizacjach czy instytucjach oraz uczą się samodzielnie prowadzić działania PRowe. Mogą się także zapoznać z metodami badań skuteczności realizowanych projektów. Słuchacze zdobywają wiedzę na temat kreowania wizerunku i uczą się współpracować z mediami. Mają także często okazję stworzyć strategię komunikacyjną przedsiębiorstwa lub organizacji.

        Przedmioty, które mogą się znaleźć w programie kierunku brand manager i PR manager, to np.:

        • akademia komunikacji
        • akademia umiejętności managera ds. PR
        • akademia umiejętności brand managera

        W programie przewidziane są także zwykle zajęcia z marketingu. Słuchacze mogą na nich zapoznać się z najnowszymi trendami w zakresie zarządzania marką. Uczą się także wykorzystywać narzędzia do budowania wizerunku. Mogą dowiedzieć się, jak wyglądają badania marketingowe oraz jak je wykorzystać w działalności zawodowej. W trakcie zajęcia może zostać również poruszona problematyka rebrandingu.

         

        ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU BRAND MANAGER I PR MANAGER?

        Studia na kierunku brand manager i PR manager trwają przeważnie 1 rok (studia podyplomowe).

         

        JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU BRAND MANAGER I PR MANAGER?

        Absolwenci kierunku brand manager i PR manager są przygotowani do wykonywania zadań związanych z zarządzaniem wizerunkiem firmy. Mogą szukać zatrudnienia zarówno w prywatnych przedsiębiorstwach, jak i administracji rządowej i samorządowej. Dzięki specjalistycznej wiedzy mają również możliwość znalezienia pracy w organizacjach międzynarodowych lub współpracujących z rynkami zagranicznymi. Absolwenci mogą także zająć się budowaniem i rozwijaniem marki. Są przygotowani do komunikacji zarówno w mediach tradycyjnych, jak i interaktywnych.

        Możliwości zatrudnienia po ukończeniu kierunku brand manager i PR manager to m.in.:

        • brand manager
        • PR manager

         

        Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

        Filtrowanie
        Województwo
        Poziom studiów

        Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

        Filtrowanie
        Województwo
        Poziom studiów

        Teraz najważniejsze

        kalkulator maturalny

        matura 2025

        arkusze maturalne

        wyniki matur 2024

        rekrutacja na studia

        studia

        kierunki studiów

        studia podyplomowe

         

        Ciekawe

         


        gdzie studiować

         

         

        Komentarze (0)