Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Studia na kierunku brand manager i PR manager to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.
Studia na kierunku brand manager i pr manager - studia podyplomowe | |
---|---|
Rok akademicki | 2024/2025 |
Forma studiów | zjazdy |
Poziom studiów | studia podyplomowe |
Uczelnie
Studia na kierunku brand manager i pr manager - studia podyplomowe możesz podjąć na | brand manager i pr manager - studia podyplomowe - uczelnie >
Studia skierowane są przede wszystkim do absolwentów szkół wyższych, którzy chcieliby zwiększyć swoje umiejętności i rozszerzyć wiedzę w zakresie budowania marki i prowadzenia komunikacji przedsiębiorstwa i organizacji.
W celu rekrutacji na kierunek brand manager i PR manager przeważnie wystarczy wysłać zgłoszenie i dostarczyć odpowiednie dokumenty. Kandydaci powinni się legitymować dyplomem magistra, inżyniera lub licencjata. Studia mogą się wiązać z dodatkowymi opłatami, takimi jak np. czesne. O akceptacji kandydatów może decydować kolejność zgłoszeń, a na kierunku może być ograniczona ilość miejsc. Warto więc wcześniej zapoznać się z harmonogramem rekrutacji oraz zadbać o poprawność dokumentów.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
szczegółowe wymagania na uczelniach
Kierunek brand manager i PR manager jest prowadzony w trybie niestacjonarnym. Zajęcia mogą być prowadzone przez wykwalifikowanych pracowników dydaktycznych uczelni, a także trenerów i doświadczonych praktyków biznesu. Studenci uczestniczą zwykle w wykładach, na których zdobywają wiedzę teoretyczną, jednak studia mają charakter praktyczny, dlatego większość zajęć może mieć formę np. ćwiczeń, warsztatów czy symulacji. Słuchacze mają także możliwość wzięcia udziału w dyskusjach, podczas których mogą się wymienić doświadczeniem i poglądami. Zdobywają również cenne kontakty zawodowe. W trakcie studiów przewidziane są często również projekty indywidualne i grupowe. Postępy w nauce mogą być weryfikowane za pomocą egzaminów pisemnych, testów i prezentacji projektów.
Studia na kierunku brand manager i PR manager możemy podzielić na:
1. Typ
2. Tryb:
Studenci kierunku brand manager i PR manager zdobywają szeroką wiedzę w zakresie ogólnie pojętego marketingu. Mogą dowiedzieć się, czym zajmują się osoby odpowiedzialne za PR w organizacjach czy instytucjach oraz uczą się samodzielnie prowadzić działania PRowe. Mogą się także zapoznać z metodami badań skuteczności realizowanych projektów. Słuchacze zdobywają wiedzę na temat kreowania wizerunku i uczą się współpracować z mediami. Mają także często okazję stworzyć strategię komunikacyjną przedsiębiorstwa lub organizacji.
Przedmioty, które mogą się znaleźć w programie kierunku brand manager i PR manager, to np.:
W programie przewidziane są także zwykle zajęcia z marketingu. Słuchacze mogą na nich zapoznać się z najnowszymi trendami w zakresie zarządzania marką. Uczą się także wykorzystywać narzędzia do budowania wizerunku. Mogą dowiedzieć się, jak wyglądają badania marketingowe oraz jak je wykorzystać w działalności zawodowej. W trakcie zajęcia może zostać również poruszona problematyka rebrandingu.
Studia na kierunku brand manager i PR manager trwają przeważnie 1 rok (studia podyplomowe).
Absolwenci kierunku brand manager i PR manager są przygotowani do wykonywania zadań związanych z zarządzaniem wizerunkiem firmy. Mogą szukać zatrudnienia zarówno w prywatnych przedsiębiorstwach, jak i administracji rządowej i samorządowej. Dzięki specjalistycznej wiedzy mają również możliwość znalezienia pracy w organizacjach międzynarodowych lub współpracujących z rynkami zagranicznymi. Absolwenci mogą także zająć się budowaniem i rozwijaniem marki. Są przygotowani do komunikacji zarówno w mediach tradycyjnych, jak i interaktywnych.
Możliwości zatrudnienia po ukończeniu kierunku brand manager i PR manager to m.in.:
Teraz najważniejsze |
Ciekawe
|
|
gdzie studiować |
|
|
Nadchodzące wydarzenia