Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Specjalista ds. marki i public relations to propozycja kształcenia, która adresowana jest do osób zainteresowanych pozyskaniem praktycznego przygotowania do rozpoczęcia kariery zawodowej w roli specjalisty, sprawnie poruszającego się po zagadnieniach budowania wizerunku marki i przedsiębiorstwa, nowych technologii czy współpracy z mediami.
Realizowane w toku studiów zajęcia poświęcone są między innymi: ekonomii menedżerskiej, komunikacji interpersonalnej, zarządzaniu jakością, zarządzaniu zasobami ludzkimi czy zarządzaniu projektami. Ponadto, studenci poruszają się po zagadnieniach: marketingu cyfrowego, zarządzania produktem, kształtowania marki czy badań marketingowych. Na tym jednak nie koniec, ponieważ istotnym elementem kształcenia jest także nabywanie konkretnych umiejętności. Umiejętności te dotyczą między innymi: kształtowania strategii firmy, zarządzania produktem oraz ceną i dystrybucją, projektowania i realizowania badań marketingowych, budowania zespołu czy też wykorzystywania mediów społecznościowych do działań marketingowych.
Absolwenci tej ścieżki kształcenia posiadają wiedzę i umiejętności, dzięki którym mogą swobodnie poruszać się po rynku pracy. Mogą znaleźć zatrudnienie między innymi w roli rzeczników prasowych, specjalistów do spraw public relations, specjalistów do spraw e- marketingu czy specjalistów do spraw mediów społecznościowych.