Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Psychologia biznesu i zarządzania to propozycja kształcenia łącząca liczne zagadnienia, wśród których wymienić można między innymi: mechanizmy rządzące rynkiem i konsumentami, prowadzenie relacji z klientem, podejmowanie decyzji, systemy motywowania czy wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Nad wyborem tej ścieżki powinny zastanowić się osoby, które pragną pozyskać psychologiczną wiedzę, ale niekoniecznie wykorzystywać ją w roli psychologa.
Psychologia biznesu i zarządzania to propozycja przypominająca układankę, na którą składa się wiele elementów. Tymi elementami są zagadnienia poruszane podczas zajęć, a zatem między innymi: psychologiczne mechanizmy wywierania wpływu na ludzi, psychologia stresu, psychologia sprzedaży, psychologia reklamy. Oprócz tego, studenci rozwijają umiejętności w zakresie wykorzystywania technik negocjacyjnych, twórczego rozwiązywania problemów w firmie, skutecznego przywództwa i nawiązywania efektywnej współpracy w zespole oraz wspomagania rozwoju osobistego pracowników.
Absolwenci Psychologii biznesu i zarządzania wyróżniają się dogłębną wiedzą na temat mechanizmów wpływających na ludzkie emocje, wybory i decyzje. Wiedzę mogą wykorzystać w firmach i instytucjach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, agencjach reklamowych i marketingowych, działach personalnych i kadrowych rozmaitych przedsiębiorstw, firmach i agencjach rekrutacyjnych, firmach doradczych i konsultingowych czy też w firmach zajmujących organizowaniem i prowadzeniem szkoleń biznesowych.