Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Zarządzanie w usługach i handlu to propozycja kształcenia, która kierowana jest do osób zainteresowanych pozyskaniem gruntownej i praktycznej wiedzy z zakresu specyfiki zarządzania w usługach. Łatwo się domyślić, że wiedza ta złożona jest z wielu zagadnień, a odnosi się ona nie tylko do zarządzania firmami usługowymi i handlowymi, ale również strategii budowania długoterminowych relacji z klientami oraz sposobów tworzenia przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.
Studenci Zarządzania w usługach i handlu poruszają się po zagadnieniach: ekonomiki handlu, negocjacji handlowych, marketingu handlu i usług, logistyki czy zarządzania w biznesie międzynarodowym. Zdobywają umiejętności w zakresie zarządzania portfelem nowoczesnych usług, obsługi klienta i prowadzenia negocjacji, budowania długoterminowych relacji z klientami, tworzenia strategii konkurencyjnych.
Absolwenci Zarządzania w usługach i handlu posiadają wiedzę i umiejętności, dzięki którym mogą znaleźć zatrudnienie na stanowiskach menedżera strategicznego, menedżera operacyjnego albo specjalisty, a obowiązki zawodowe mogą wykonywać między innymi w: agencjach reklamowych, agencjach konsultingowych, biurach turystycznych, placówkach medycznych, instytucjach pożytku publicznego i administracji publicznej.