Zarządzanie w usługach i handlu

Zarządzanie w usługach i handlu

Zarządzanie w usługach i handlu studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Zarządzanie w usługach i handlu to propozycja kształcenia, która kierowana jest do osób zainteresowanych pozyskaniem gruntownej i praktycznej wiedzy z zakresu specyfiki zarządzania w usługach. Łatwo się domyślić, że wiedza ta złożona jest z wielu zagadnień, a odnosi się ona nie tylko do zarządzania firmami usługowymi i handlowymi, ale również strategii budowania długoterminowych relacji z klientami oraz sposobów tworzenia przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.

Studenci Zarządzania w usługach i handlu poruszają się po zagadnieniach: ekonomiki handlu, negocjacji handlowych, marketingu handlu i usług, logistyki czy zarządzania w biznesie międzynarodowym. Zdobywają umiejętności w zakresie zarządzania portfelem nowoczesnych usług, obsługi klienta i prowadzenia negocjacji, budowania długoterminowych relacji z klientami, tworzenia strategii konkurencyjnych.

Absolwenci Zarządzania w usługach i handlu posiadają wiedzę i umiejętności, dzięki którym mogą znaleźć zatrudnienie na stanowiskach menedżera strategicznego, menedżera operacyjnego albo specjalisty, a obowiązki zawodowe mogą wykonywać między innymi w: agencjach reklamowych, agencjach konsultingowych, biurach turystycznych, placówkach medycznych, instytucjach pożytku publicznego i administracji publicznej.

 

Uczelnie, gdzie Zarządzanie w usługach i handlu jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Komentarze (0)