Praca Employee Lifecycle Senior Specialist (HR Administration) Warszawa, mazowieckie

Praca Employee Lifecycle Senior Specialist (HR Administration) Warszawa, mazowieckie

JTI Polska profil

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników i jesteśmy trzecim graczem w branży tytoniowej. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Firma: JTI Polska | Employee Lifecycle Senior Specialist (HR Administration)

Miejsce: Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska

  • Ensure efficient delivery of services to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Targets
  • Provide quality and timely end-to-end service addressing employee needs across all P&C areas in accordance with Standard Operating Procedures
  • Maintain employee lifecycle events according to the corporate and local guidelines in SAP HR and benefits and other in scope systems
  • Prepare documents and certificates
  • Support employee enrollment into relevant benefits plans
  • Prepare reports
  • Support and promote deployment of agreed communication and service delivery channels
  • Identify areas for process improvements and standardization
  • Capture and document new procedures, provide process improvements ideas
  • Updates existing instructions to accommodate system and process changes

Wymagania

  • University degree (Bachelor, Master)
  • 1,5 – 3 years experience in a similar role and demonstrated knowledge of HR Services processes
  • knowledge of HR Administration
  • Knowledge of the HR program, knowledge of SAP HR Module very well appreciated
  • Ability to work in team and drive actions
  • Excellent team player, open minded and flexible approach
  • Fluent written and spoken English
  • Knowledge of French or German are an asset
  • Previous experience supporting Switzerland is an asset

Oferujemy

  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location

Komentarze (0)