BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY (EMPLOYER BRANDING) - STUDIA PODYPLOMOWE

BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY (EMPLOYER BRANDING) - STUDIA PODYPLOMOWE

Studia na kierunku budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) - studia podyplomowe możesz podjąć na

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
    Więcej filtrów
    Poziom studiów
    Forma studiów
      Czas trwania
        Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

        Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

        Budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) - studia podyplomowe

        Studia na kierunku Budowanie wizerunku pracodawcy (Employer Branding) to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.

        Studia na kierunku budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) - studia podyplomowe
        Rok akademicki 2024/2025
        Forma studiów zjazdy
        Poziom studiów studia podyplomowe

        Uczelnie

        Studia na kierunku budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) - studia podyplomowe możesz podjąć na | budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) - studia podyplomowe - uczelnie >

        Studia możesz podjąć w trybie niestacjonarnym.

        Budowanie wizerunku pracodawcy (Employer Branding) to propozycja kształcenia podyplomowego, która adresowana jest do osób zainteresowanych zdobyciem obszernej wiedzy z zakresu nowoczesnych narzędzi, najświeższych trendów, badań i najlepszych praktyk dotyczących employer brandingu, ze szczególnym uwzględnieniem aspektu biznesowego, wizerunkowego, marketingowego oraz twardego i miękkiego HR. Studia pozwalają zaznajomić się między innymi z: narzędziami budowania wizerunku pracodawcy wewnątrz organizacji, komunikacją w zarządzaniu zmianą, komunikacją kryzysową czy zasadami zarządzania różnorodnością.

         

        Jakie wymagania rekrutacyjne?

        Budowanie wizerunku pracodawcy (Employer Branding) to kierunek należący do oferty studiów podyplomowych. Studia podyplomowe przeznaczone są wyłącznie dla osób, które mają za sobą już pewien etap wyższej edukacji i mogą pochwalić się posiadaniem dyplomu ukończenia studiów licencjackich, inżynierskich lub magisterskich.

        *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych

         

        szczegółowe wymagania na uczelniach

        Jak wyglądają studia na kierunku Budowanie wizerunku pracodawcy (Employer Branding)?

        Studia podyplomowe na kierunku Budowanie wizerunku pracodawcy (Employer Branding) to dwusemestralny proces kształcenia, którego program kompleksowo obejmuje zagadnienia związane z budowaniem wizerunku oraz zarządzaniem wizerunkiem pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji.

        1. Typ i tryb studiów:

        Studia na kierunku Budowanie wizerunku pracodawcy (Employer Branding) możemy podzielić na:

        1. Typ:

        2. Tryb:

        2. Zdobywana wiedza i umiejętności

        Słuchacze studiów podyplomowych na kierunku Budowanie wizerunku pracodawcy (Employer Branding) poruszają się po zagadnieniach: procesu kształtowania wizerunku na zewnątrz organizacji, analizy skuteczności kanałów komunikacyjnych, kultury organizacyjnej, komunikacji zaangażowanej, strategii komunikacji w zarządzaniu zmianą, prawa zatrudnienia oraz różnic pomiędzy zatrudnieniem pracowniczym i cywilnoprawnym, zasad prowadzenia działań content marketingowych, sztuki prezentacji i wystąpień publicznych, kampanii rekrutacyjnych i wizerunkowych, organizowania wydarzeń i imprez pracowniczych, zarządzania różnorodnością.

        Przykładowe przedmioty dla kierunku Budowanie wizerunku pracodawcy (Employer Branding):

        • budowanie wizerunku pracodawcy na zewnątrz
        • pomiar działań strategii wizerunkowej pracodawcy
        • siła marki osobistej w działaniach pracodawcy
        • projektowanie użytecznych stron kariery
        • wynagradzanie i motywowanie pracowników

         

        Ile trwają studia na kierunku Budowanie wizerunku pracodawcy (Employer Branding)?

        Kształcenie na kierunku Budowanie wizerunku pracodawcy (Employer Branding)realizowane jest w ciągu dwóch semestrów, a zatem studia trwają 1 rok.

         

        Jaka praca po studiach na kierunku Budowanie wizerunku pracodawcy (Employer Branding)?

        Absolwenci studiów podyplomowych na kierunku Budowanie wizerunku pracodawcy (Employer Branding) posiadają wiedzę oraz umiejętności, dzięki którym mogą znaleźć zatrudnienie w firmach rekrutacyjnych oraz konsultingowych i marketingowych.

         

        Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing

        Filtrowanie
        Województwo
        Poziom studiów

        Zobacz inne kierunki zarządzanie i marketing - podyplomowe

        Filtrowanie
        Województwo
        Poziom studiów

        Teraz najważniejsze

        kalkulator maturalny

        matura 2025

        arkusze maturalne

        wyniki matur 2024

        rekrutacja na studia

        studia

        kierunki studiów

        studia podyplomowe

         

        Ciekawe

         


        gdzie studiować

         

         

        Komentarze (0)