Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Studia na kierunku Budowanie wizerunku pracodawcy (Employer Branding) to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.
Studia na kierunku budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) - studia podyplomowe | |
---|---|
Rok akademicki | 2024/2025 |
Forma studiów | zjazdy |
Poziom studiów | studia podyplomowe |
Uczelnie
Studia na kierunku budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) - studia podyplomowe możesz podjąć na | budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) - studia podyplomowe - uczelnie >
Studia możesz podjąć w trybie niestacjonarnym.
Budowanie wizerunku pracodawcy (Employer Branding) to propozycja kształcenia podyplomowego, która adresowana jest do osób zainteresowanych zdobyciem obszernej wiedzy z zakresu nowoczesnych narzędzi, najświeższych trendów, badań i najlepszych praktyk dotyczących employer brandingu, ze szczególnym uwzględnieniem aspektu biznesowego, wizerunkowego, marketingowego oraz twardego i miękkiego HR. Studia pozwalają zaznajomić się między innymi z: narzędziami budowania wizerunku pracodawcy wewnątrz organizacji, komunikacją w zarządzaniu zmianą, komunikacją kryzysową czy zasadami zarządzania różnorodnością.
Budowanie wizerunku pracodawcy (Employer Branding) to kierunek należący do oferty studiów podyplomowych. Studia podyplomowe przeznaczone są wyłącznie dla osób, które mają za sobą już pewien etap wyższej edukacji i mogą pochwalić się posiadaniem dyplomu ukończenia studiów licencjackich, inżynierskich lub magisterskich.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych
szczegółowe wymagania na uczelniach
Studia podyplomowe na kierunku Budowanie wizerunku pracodawcy (Employer Branding) to dwusemestralny proces kształcenia, którego program kompleksowo obejmuje zagadnienia związane z budowaniem wizerunku oraz zarządzaniem wizerunkiem pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
Studia na kierunku Budowanie wizerunku pracodawcy (Employer Branding) możemy podzielić na:
1. Typ:
2. Tryb:
Słuchacze studiów podyplomowych na kierunku Budowanie wizerunku pracodawcy (Employer Branding) poruszają się po zagadnieniach: procesu kształtowania wizerunku na zewnątrz organizacji, analizy skuteczności kanałów komunikacyjnych, kultury organizacyjnej, komunikacji zaangażowanej, strategii komunikacji w zarządzaniu zmianą, prawa zatrudnienia oraz różnic pomiędzy zatrudnieniem pracowniczym i cywilnoprawnym, zasad prowadzenia działań content marketingowych, sztuki prezentacji i wystąpień publicznych, kampanii rekrutacyjnych i wizerunkowych, organizowania wydarzeń i imprez pracowniczych, zarządzania różnorodnością.
Przykładowe przedmioty dla kierunku Budowanie wizerunku pracodawcy (Employer Branding):
Kształcenie na kierunku Budowanie wizerunku pracodawcy (Employer Branding)realizowane jest w ciągu dwóch semestrów, a zatem studia trwają 1 rok.
Absolwenci studiów podyplomowych na kierunku Budowanie wizerunku pracodawcy (Employer Branding) posiadają wiedzę oraz umiejętności, dzięki którym mogą znaleźć zatrudnienie w firmach rekrutacyjnych oraz konsultingowych i marketingowych.
Teraz najważniejsze |
Ciekawe
|
|
gdzie studiować |
|
|
Nadchodzące wydarzenia