Digital communication and social media for management studia - kierunek studiów
Studia na kierunku Digital communication and social media for management to studia licencjackie, których program kształcenia zazwyczaj trwa 3 lata (studia I stopnia) i kończy się uzyskaniem dyplomu (licencjata).
Studia na kierunku digital communication and social media for management |
Rok akademicki |
2024/2025 |
Forma studiów |
stacjonarne |
Poziom studiów |
studia I stopnia |
Czas trwania |
3 lata (studia I stopnia) |
Terminy rekrutacji
Rekrutacja na uczelnie, które prowadzą studia na kierunku digital communication and social media for management rozpocznie się 7 maja 2024 r. i potrwa do 17 września 2024 r. | digital communication and social media for management - terminy rekrutacji >
Uczelnie
Studia na kierunku digital communication and social media for management możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym) | digital communication and social media for management - uczelnie >
Opis kierunku
Studia na kierunku Digital communication and social media for management dają ich studentom możliwość zdobycia wiedzy i umiejętności z zakresu m.in. komunikacji cyfrowej, przede wszystkim mediów społecznościowych, a także zarządzania tymi obszarami. Studia prowadzone są w języku angielskim.
Wymagania
W procesie rekrutacji na studia 2024/2025 na kierunku Digital communication and social media for management najczęściej wymagane przedmioty maturalne to: fizyka, chemia, biologia, matematyka, geografia, historia, informatyka, język angielski, język obcy, wiedza o społeczeństwie.
*Wymagania mogą się różnić w zależności od uczelni oraz trybu studiów (szczegółowe wymagania w dziale poniżej).
Praca po studiach
Studia na kierunku Digital communication and social media for management dają ich absolwentom możliwość znalezienia pracy m.in. jako specjaliści od social mediów, copywriterzy czy specjaliści od marketingu internetowego.
JAKIE PRZEDMIOTY ZDAWAĆ NA MATURZE?
Rekrutacja na studia na kierunek Digital communication and social media for management wymaga od kandydatów egzaminów maturalnych z konkretnych przedmiotów. Studia prowadzone są w języku angielskim, więc od kandydatów wymagana jest także znajomość tego języka na zaawansowanym poziomie.
Najczęściej wymagane przedmioty maturalne w procesie rekrutacyjnym na studia na kierunku Digital communication and social media for management:
-
biologia,
-
chemia,
-
fizyka,
-
geografia,
-
historia,
-
informatyka,
-
język angielski,
-
język obcy,
-
matematyka,
-
wiedza o społeczeństwie.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU DIGITAL COMMUNICATION AND SOCIAL MEDIA FOR MANAGEMENT
Studia na kierunku Digital communication and social media for management dają ich absolwentom możliwość znalezienia pracy w szeroko rozumianym środowisku cyfrowym, np. na stanowiskach social media managerów, specjalistów ds. marketingu internetowego czy specjalistów ds. usług cyfrowych.
Wiedza i umiejętności zdobywane podczas studiów dają absolwentom także możliwość znalezienia zatrudnienia jako copywriterzy czy specjaliści od reklamy internetowej. Dzięki temu, że studia prowadzone są w języku angielskim, ich absolwenci mogą znaleźć pracę zarówno w firmach działających na rynku krajowym, jak i międzynarodowym.
Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku Digital communication and social media for management:
-
social media manager,
-
copywriter,
-
specjalista ds. marketingu internetowego,
-
specjalista ds. usług cyfrowych,
-
specjalista ds. social mediów.