Psychologia w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Psychologia w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Psychologia w zarządzaniu przedsiębiorstwem studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Psychologia w zarządzaniu przedsiębiorstwem to propozycja kształcenia, dzięki której można pozyskać wiedzę z dwóch obszarów, która pozwala na budowanie zespołów, skuteczne zarządzanie ludźmi w organizacji oraz prowadzenie negocjacji biznesowych. W toku studiów studenci zaznajamiają się między innymi z: zasadami komunikacji w biznesie, psychologią zarządzania, nowoczesnymi metodami i technikami rozwoju zawodowego, zasadami zarządzania zmianą czy psychologią marketingu.

Studenci Psychologii w zarządzaniu przedsiębiorstwem pozyskują obszerną wiedzę, ale oprócz tego uczą się jak wykorzystywać ją w praktycznym działaniu. Rozwijają umiejętności w zakresie: zarządzania wszystkimi etapami planowania i wdrażania zmian i innowacji, budowania sprawnych i skutecznych zespołów, zarządzania satysfakcją i motywacją pracowników, projektowania komunikacji w firmie oraz komunikacji mędzi firmą a zewnętrznym środowiskiem gospodarczym, jak również planowania i wdrażania zmian oraz prowadzenia negocjacji biznesowych.

Absolwenci Psychologii w zarządzaniu w przedsiębiorstwem posiadają wiedzę i umiejętności, które razem stanowią solidne i praktyczne przygotowanie do pracy w roli specjalisty do spraw kultury organizacyjnej, konsultanta do spraw zarządzania zmianą, kierownika projektu, specjalisty do spraw zarządzania zasobami ludzkimi czy analityka do spraw oceny efektywności pracy i zaangażowania pracowników.

 

Uczelnie, gdzie Psychologia w zarządzaniu przedsiębiorstwem jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu

Uniwersytet Dolnośląski DSW we Wrocławiu

Komentarze (0)