Praca Specjalista ds. administracji i rozliczeń Kraków, małopolskie

Praca Specjalista ds. administracji i rozliczeń Kraków, małopolskie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Specjalista ds. administracji i rozliczeń

Miejsce: Kraków, małopolskie

Nr ref. SAR/Adm

Opis stanowiska

  • Rozliczanie, weryfikacja zasadności i kontrola kosztów podróży służbowych pracowników spółek zagranicznych
  • Wystawianie faktur sprzedażowych, not księgowych oraz refaktur
  • Opis i dekretacja faktur zakupowych
  • Współpraca z dostawcami i podwykonawcami w zakresie rozliczeń usług okołoturystycznych
  • Współpraca z biurami księgowymi w zakresie aktualizacji ustaw o rozliczaniu podróży służbowych
  • Kontrola i nadzór nad procesem delegowania oraz dokonywanie zgłoszeń pracowników do odpowiednich zagranicznych urzędów i instytucji

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Pierwsze doświadczenie w pracy na stanowiskach biurowo-administracyjnych
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość innych języków obcych
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
  • Mile widziane doświadczenie księgowe

Oferujemy

  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz wiele ścieżek rozwoju zawodowego
  • Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • Elastyczne godziny pracy
  • Praca w modelu hybrydowym (60% z biura, 40% zdalnie)
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny oraz duże zniżki na dodatkowe usługi medyczne
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Przyjazna atmosferę pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka

Komentarze (0)