Praca Konsultant asysty technicznej (Finance / Service Desk) Gdańsk, pomorskie; Kraków, małopolskie; Poznań, wielkopolskie

Praca Konsultant asysty technicznej (Finance / Service Desk) Gdańsk, pomorskie; Kraków, małopolskie; Poznań, wielkopolskie

Comarch profil

COMARCH

Comarch to globalny integrator, twórca innowacyjnych rozwiązań i systemów informatycznych. Od 1993 roku Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności i w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań, z wykorzystaniem szerokiego spektrum narzędzi uzupełnianych najwyższej jakości usługami.

Łódzki oddział to ponad 350 najlepszych specjalistów branży IT. Wielu z nas to absolwenci Politechniki Łódzkiej i Uniwersytetu Łódzkiego, którzy jeszcze na studiach rozpoczęli swoją karierę od udziału w wakacyjnym stażu IT. Bogata oferta usług Comarch sprawia, że mamy szansę rozwijać się w projektach najbardziej odpowiadających naszym pasjom i predyspozycjom.

Firma: Comarch | Konsultant asysty technicznej (Finance / Service Desk)

Miejsce: Gdańsk, pomorskie; Kraków, małopolskie; Poznań, wielkopolskie

Nr ref. KAT/F

Opis stanowiska

  • Weryfikacja i przekazywanie zgłoszeń incydentów
  • Kontrola czasu obsługi zgłoszeń, eskalacja nieprawidłowości obsługi
  • Kontakt z klientem
  • Raportowanie
  • Przygotowywanie technicznych procedur/instrukcji
  • Testowanie różnych aplikacji i integracji
  • Tworzenie bazy wiedzy oraz procedur postępowania

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym, ekonomicznym lub matematycznym (mile widziani również studenci ostatnich lat)
  • Dobra znajomość wybranego języka obcego np. angielskiego/ francuskiego/ niemieckiego, w mowie i w piśmie, w stopniu umożliwiającym regularne, codzienne kontakty z osobami obcojęzycznymi
  • Znajomość:
    • Jira, środowiska Linux oraz dobrych praktyk ITIL
    • SQL i baz danych (np. Oracle, PostgreSQL)
    • oprogramowania Windows, Word, Excel
    • podstaw w zakresie analizy wymagań oraz pojęć związanych z IT
  • Gotowość do pracy według ustalonego grafiku (grafik uwzględnia system pracy klienta zagranicznego)
  • Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
  • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
  • Dokładność i sumienność

Oferujemy

  • Praca w międzynarodowym zespole, z największymi klientami z branży bankowej i ubezpieczeniowej
  • Możliwość pracy z najnowszymi i różnorodnymi technologiami
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz możliwość certyfikacji (RH, IBM, Oracle, Google, MS)
  • Wiele ścieżek rozwoju zawodowego
  • Długofalowa współpraca i atrakcyjne warunki finansowe, dopasowane do doświadczenia oraz umiejętności
  • Elastyczny czas pracy według ustalonego grafiku
  • Możliwość pracy w trybie hybrydowym, po okresie wdrożenia
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Kameralne pokoje, brak gorących biurek (znajdziesz miejsce na paprotkę czy swój ulubiony kubek)

Komentarze (0)